قبول امضای دیجیتالی در اسناد PDF بهبود یافت

نرم افزار ادوب آکروبات که مخصوص کار با فایل های PDF و فایل های متنی است در ورژن جدیدش پیشرفت هایی کرده است که پشتیبانی بهتر از امضای دیجیتال نیز یکی از امکانات اضافه شده به این برنامه است.

قبول امضای دیجیتالی در اسناد PDF بهبود یافت

به گزارش کلیک، نرم افزار ادوب آکروبات یکی از نرم افزارهای بسیار قدرتمند در زمینه مدیریت فایل ها و اسناد است. این پرچم دار مدیریت فایل های PDF در آخرین نسخه خود توانسته پیشرفت های زیادی را تجربه کند. این به روزرسانی که از امروز در اختیار کاربران شرکت ادوب قرار می گیرد کار کردن با فایل های PDF را برای کاربران آسان تر کرده است.

ورژن جدید ادوب آکروبات؛ Acrobat DC

Lisa Croft مدیر گروه برنامه ریزی ادوب این خبر را امروز رسماً اعلام کرده است و تمام کاربران می توانند به راحتی از امروز این نرم افزار را دریافت کنند. یکی از بهبودهای بزرگی که در آکروبات DC انجام شده است پشتیبانی بهتر از امضاهای الکترونیک است. این موضوع کار را برای بسیاری از مدیران آسان تر می کندو می‌توانند راحت تر به این سیستم اطمینان کنند و در زمان کمتری کارهای اداری خود را انجام دهند.

در توضیح سیستم ابری که در واقع DC نیز مخفف Document Cloud است می توان گفت که سیستم ابری ادوب یا Creative Cloud این امکان را برای کاربر ایجاد می کند که در فضای بیشتری که نرم افزار در اختیارشان می گذارد برای ذخیره فایل های خود استفاده کند و بتواند از امکان اتصال نرم افزار به اینترنت بهره مند شود.

یکی دیگر از امکانات اضافه شده به ادوب آکروبات امکان مشاهده دو فایل PDF هم زمان در صفحه نرم افزار است. این قابلیت را می توان تقریبا به قابلیت مشاهده دو فایل عکس در نرم افزار فتوشاپ تشبیه کرد، با این تفاوت که در نرم افزار فتوشاپ می توان تغییرات مورد نظر را در زمان مشاهده هر دو فایل، به فایل مورد نظر اعمال کرد.در ورژن جدید ادوب آکروبات می توان دو فایل را با یکدیگر مقایسه کرد و در صورت لزوم تغییراتی در فایل ها ایجاد نمود.

برای ویندوز ۱۰ ادوب تمهیدات خاصی اندیشیده است و امکان استفاده از این ورژن آکروبات را برای تبلت با ویندوز ۱۰ نیز فراهم کر

ارسال نظر