نسل بعدی ساعت هوشمند اپل چندان متفاوت نخواهد بود

انتظار می رود در نسخه جدید پرفروش ترین گجت پوشیدنی شرکت اپل که احتمالا در بهار سال آینده معرفی می شود تغییرات زیادی را شاهد نباشیم.

نسل بعدی ساعت هوشمند اپل چندان متفاوت نخواهد بود

به گزارش کلیک، اپل واچ 2 (البته اگر به همین شکل نام گذاری شود) شاید همان مسیر گوشی آیفون را طی کند و چیزی شبیه نسخه S این گوشی ها خواهد بود.
بر اساس حدس و گمانه زنی های انجام شده انتظار می رود که نسل بعدی ساعت هوشمند اپل دارای صفحه گرد، دوربینی برای مکالمه تصویری از طریق نرم افزار فیس تایم، یک رادیو بی سیم (که باعث می شود به گوشی آیفون وابسته نباشد) و تعداد زیادی ویژگی دیگر باشد.
صرف نظر از این حدس و گمان ها، احتمالا در این دور از عرضه ساعت هوشمند اپل به بازار، باید انتظار کمتری از شرکت اپل داشت. درست مانند گوشی آیفون 6S، ساعت بعدی هوشمند شرکت اپل احتمالا با همان طراحی و اندازه اولین ساعت هوشمند اپل که سال پیش معرفی شد عرضه خواهد شد.

Watch-INterface

به گفته تحلیل گران در ساعت بعدی باید منتظر چیزی شبیه مدل S گوشی آیفون یعنی ساعتی با طراحی مشابه نسخه قبلی بود که اجزای داخلی آن، شامل پردازنده و باتری ارتقا یافتند و چند مدل بند با سبک جدید به مجموعه آن اضافه شده و به احتمال خیلی کم رادیو بی سیم داشته باشد که باعث می شود به گوشی آیفون وابسته نباشد.
به غیر از این موارد بیشتر تغییرات در ساعت هوشمند امسال اپل تغییرات داخلی خواهند بود که به معنی ارتقا معمول مشخصات سرعت پردازنده و عمر شارژدهی باتری است. احتمالا چند مدل بند جدید نیز ارائه خواهد شد.

پایه و اساس تمام این پیش بینی ها این است که شرکت اپل در ماه مارس پیش رو قصد عرضه مجدد یکی از گجت های پوشیدنی خود را دارد. از طرف دیگر شایعاتی مبنی بر عدم حضور ساعت هوشمند اپل در مراسم معرفی بعدی اپل نیز وجود دارند.
شاید از نسخه جدید ساعت هوشمند اپل در این مراسم رونمایی نشود ولی انتظار می رود نسخه جدید آیفون و آیپد در اولین مراسم معرفی بزرگ اپل در سال جاری میلادی رونمایی شوند. در نتیجه منطقی تر به نظر می رسد که اپل عرضه محصول سومی را برای معرفی به همراه ساعت هوشمند به تاخیر بیاندازد و آن ها را در پاییز سال بعد معرفی کند.
درست مانند تمام کارهای غافلگیرانه این شرکت، تا روز مراسم معرفی و زمانی که تیم کوک دستگاه را در دست بگیرد یا آن را روی مچ خود ببندد واقعا نمی شود با اطمینان از چیزی سخن گفت. یک ماه تا این روز بزرگ باقی مانده و باید خود را به این مراسم رساند تا واقعا فهمید شرکت اپل برای ساعت هوشمند خود چه چیزی در چنته دارد.

منبع: Techradar

ارسال نظر