تماشا کنید؛ بسکتبالیست‌های NBA لباس هوشمند نایک می پوشند

رسانه کلیک - نایک یکی از جدیدترین طراحان پوشاک بسکتبالیست‌های NBA است که در فصل جدید این رقابت‌ها، لباس‌های هوشمند آنان را آپدیت می‌کند.

تماشا کنید؛ بسکتبالیست‌های NBA لباس هوشمند نایک می پوشند

نایک (Nike) جدیداً لباس‌هایی برای بسکتبالیست‌های NBA طراحی کرده که بدن آن‌ها را خنک نگه می‌دارد و باعث می‌شود حرکات آن‌ها در لباس راحت‌تر باشد. اما این کمپانی مطرح در زمینه تولید پوشاک برای طرفداران این ورزش نیز سوپرایزی در نظر گرفته است. این شرکت سیستمی طراحی کرده که تحت عنوان NikeConnect شناخته می‌شود و به برچسب‌های هوشمند NFC (ارتباط حوزه نزدیک) که درون لباس‌ها جای گرفته‌اند، عکس‌العمل نشان می‌دهد. این سیستم با اپلیکیشنی با همین نام کار می‌کند.

ارتباط حوزه نزدیک، مانند وای فای و بلوتوث، ارتباط رادیویی بی‌سیم است. با استفاده از این سیستم و اپلیکیشن، علاقه‌مندان می‌توانند فیلم‌های پیش از بازی را ببینند یا به موسیقی مورد علاقه بازیکنان گوش فرا دهند.

بسیاری از تماشاگران چه در استادیوم‌ها و چه در خانه با پوشیدن لباس ورزشکاران مورد علاقه خود در طول بازی، حس خوبی دارند. تماشاگران با لباس هوشمند نایک می‌توانند حس هیجان‌انگیز مسابقه را تجربه کنند. قیمت این لباس از ۱۱۰ دلار تا ۲۰۰ دلار متفاوت است. گفته می‌شود این لباس‌ها، در ۲۹ سپتامبر برابر با هفتم مهر به بازار عرضه می‌شود.

ارسال نظر