تماشا کنید؛ نوکیا ۹ دارای صفحه نمایش خمیده و دوربین دوگانه است

رسانه کلیک – پس از درخشیدن نوکیا ۸ اکنون نوبت به نوکیا ۹ رسیده که طرح‌های اولیه آن مدتی است در رسانه ها به چشم می خورد؛ با ما همراه باشید تا مشخصات این گوشی هوشمند را بررسی کنیم.

تماشا کنید؛ نوکیا ۹ دارای صفحه نمایش خمیده و دوربین دوگانه است

شرکت HDM Global پس از خریداری سهام شرکت نوکیا توانست دوباره نام نوکیا را بر سر زبان‌ها بیاندازد. پس از عرضه موفق نوکیا ۸ و استقبال خوب مخاطبان، حالا خبرهایی به گوش می‌رسد که نوکیا ۹ به‌زودی عرضه می‌شود. طرح‌های مفهومی از نوکیا ۹ در یوتیوب منتشر شده است. این طرح های مفهومی Concept Creator نامیده شده و به نظر می‌رسد نوکیا ۹ تا اواخر امسال به‌صورت رسمی عرضه شود.

در انتهای این مطلب ویدیویی را مشاهده می کنید که مشخصات نوکیا ۹ را نشان می دهد. صفحه‌نمایش این گوشی هوشمند لبه به لبه و خمیده است. بر روی صفحه‌نمایش نوکیا ۹ خبری از دکمه فیزیکی نیست و دکمه‌های ناوبری در قسمت زیرین پنل صفحه‌نمایش تعبیه شده است.

دکمه‌های فیزیکی در قسمت‌های کناری گوشی هوشمند قرار دارد و نوکیا ۹ هم از دوربین دوگانه تولید شرکت زایس بهره برده است. در قسمت پایین دوربین‌های دوگانه فلاش LED قرار گرفته است.

جک سه میلیمتری هدفون در قسمت بالایی گوشی و Type-C USB از دیگر مشخصات نوکیا ۹ است. بد نیست بدانید آرم نوکیا در قسمت پشتی اسمارت فون حک‌ شده است و اسلات میکرو SD در سمت چپ آن قرار دارد.

در پیش‌طرح‌های ارائه‌ شده قابلیت تشخیص چهره سه‌بعدی برای نوکیا ۹ در نظر گرفته‌ شده است. نوکیا ۹ در پنج رنگ مختلف شامل آبی، طوسی، مشکی، قرمز و آبی عرضه می‌شود.

گفتنی است؛ اخبار دقیقی در رابطه با زمان عرضه نوکیا ۹ منتشر نشده است، ولی انتظار می‌رود این اسمارت فون اواخر امسال عرضه شود.

ارسال نظر