تصاویر و مشخصات گوشی نوکیا D1C، گوشی مجهز به سیستم عامل اندروید ۷

چندی پیش شرکت نوکیا که توسط مایکروسافت خریداری شده است  چندی پیش آغاز فعالیت دوباره خود در زمینه تولید گوشی های هوشمند تلفن همراه را اعلام کرد. بر اساس اخبار و شایعات اولین گوشی تولید این شرکت پس از آغاز دوباره فعالیت آن، نوکیا D1C نام خواهد داشت که از همان ابتدا مجهز به سیستم عامل اندروید ۷ خواهد بود.

تصاویر و مشخصات گوشی نوکیا D1C، گوشی مجهز به سیستم عامل اندروید ۷

بر اساس اخبار و شایعات اولین گوشی تولید این شرکت پس از آغاز دوباره فعالیت آن، نوکیا D1C نام خواهد داشت که از همان ابتدا مجهز به سیستم عامل اندروید ۷ خواهد بود.

به گزارش کلیک ، مشخصات و تصاویر اولین گوشی تولید شرکت فنلاندی نوکیا منتشر شده است. این گوشی نوکیا D1C نام دارد و تولید آن می تواند در آینده کاری شرکت نوکیا در صنعت تولید گوشی های هوشمند بسیار تأثیر گذار باشد. بعد از عقد قرداد شرکت مایکروسافت و نوکیا متاسفانه نوکیا محبور به استفاده از سرویس ها و سیستم عامل مایکروسافت بر روی گوشی های خود بود و همین امر باعث شده بود نوکیا از میدان رقابت با رقبای خود مثل اپل و سامسونگ دور نگه داشته شود.

بر اساس اخبار منتشر شده گوشی نوکیا D1C در دو نسخه به بازار عرضه خواهد شد. یکی از نسخه ها را می توان به عنوان یک گوشی در رده نسبتاً متوسط دانست اما نسخه دیگر را می توان به عنوان گوشی های کلاس یک و در رده گوشی های پرچم دار دانست. قرار است هر دو نسخه گوشی مجهز به سیستم عامل اندروید ۷ نوقا باشند. در فضای مجازی تصاویری از نمونه معمولی و متوسط گوشی نوکیا منتشر شده است که به نظر می رسد توسط خود شرکت نوکیا منتشر شده باشد. البته تصاویر منتشر شده تصاویر طراحی شده از گوشی هستند نه تصویری از ماکت گوشی. انتظار می رود که در نسخه معولی نوکیا D1C از پردازنده سری ۶۰۰ اسنپ دراگون به همراه رم ۵ گیگ و حافظه داخلی ۶۴ گیگ استفاده شود.

بر اساس تصاویر منتشر شده به نظر می رسد، نسخه معمولی این گوشی مجهز به صفحه نمایش ۵ اینچی باشد ولی نسخه پرچم دار مجهز به صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی است. وضوح تصویر در هر دو نسخه ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ خواهد بود. به غیر از اندازه صفحه نمایش، تنها تفاوت میان این دو نسخه از گوشی نوکیا D1C اسکنر اثر انگشت خواهد بود که قرار است نسخه پرچم دار به آن مجهز باشد. نسخه معمولی این گوشی فاقد اسکنر اثر انگشت خواهد بود. قرار است از این گوشی در کنفرانس CES که ماه آینده یعنی ابتدای سال ۲۱۰۷ میلادی در لاس وگاس برگزار خواهد شد، شود. این کنفرانس قرار است از تاریخ ۵ تا ۸ ژانویه یعنی ۱۶ تا ۱۹ دی ماه سال جاری در لاس وگاس برگزار شود.

ارسال نظر