سودای بازگشت نوکیا با D1C، میان رده اندرویدی زیبا

همه ما با نوکیا خاطرات فراوانی داشته ایم، کاخ امپراطوری بزرگی که توسط کابوسی به نام اندروید و البته ios یک شبه در هم شکسته شد و نوکیا به تصاحب مایکروسافت در آمد تا همه ما با این تولید کننده خاطره ساز خداحافظی کنیم. اما صبر کنید، همه خداحافظی ها بی بازگشت نیستند!

سودای بازگشت نوکیا با D1C، میان رده اندرویدی زیبا

به گزارش کلیک، بندی در قرارداد خرید نوکیا توسط مایکروسافت وجود دارد که بیان می کند مدت محدودیت نوکیا در ساخت تلفن های همراه در همین فصل جاری پایان می یابد و در عین حال شنیده ها حاکی از آن است که جایی در میان سال ۲۰۱۷ شاهد محصول جدیدی از این شرکت خواهیم بود.

اما این محصول چه خواهد بود و چه ویژگی هایی خواهد داشت؟ پاسخ این سوال در دستان نرم افزار های سنجش قدرت و قابلیت گوشی ها یا اصطلاحا "نرم افزار های بنچمارک گیری" است، AnTuTu و Geekbench. چرا که بر حسب ادعای این مجموعه ها، دستگاه اندرویدی با نام نوکیا D1C به تازگی توسط این نرم افزار ها آزمایش شده است.

همچنین در این باره، امروز نیز در شبکه اجتماعی Weibo تصاویری منتسب به چنین دستگاهی منتشر شد که آن را در رنگ های سیاه، سفید و طلایی نشان می داد و همچنین بیانگر وجود حسگر اثر انگشت بر روی قاب پشتی آن بود. اما زمان است که مشخص می کند این تصاویر یا سایر تصاویر منتشر شده تا چه حد واقعی هستند.d1c

نتایج حاصله از AnTuTu در مورد سخت افزار نوکیا D1C نشان می دهد که صفحه نمایش این گوشی دارای رزولوشن FullHD خواهد بود. به همراه چیپست اسنپ دراگون ۴۳۰، محتوی پردازنده هشت هسته ای، پردازنده گرافیکی آدرنو ۵۰۵ و ۳ گیگابایت رم که ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی آن را یاری می کند. در بخش دوربین نیز شاهد ۱۳ مگاپیکسل در دوربین اصلی و ۸ مگاپیکسل در جلوی گوشی هستیم.

همانطور که مشاهده می کنید، D1C آن پرچمداری نیست که هواداران نوکیا انتظارش را دارند. اما نکته اینجاست که نباید هم چنین باشد، چرا که یک دونده ابتدا باید راه رفتن یادگرفته باشد. "با تجربه ی قصه ی ما"، در حال برخاستن از زمین است.

ارسال نظر