کمپانی Obi گوشی 149 دلاری MV1 خود را به MWC 2016 آورد

کمپانی Obi از جمله شرکت‌های نسبتا گم نامی است که در کنگره جهانی موبایل امسال حضور دارد. این شرکت دقایقی پیش از یک گوشی هوشمند ارزان قیمت با نام اختصاصی MV1 رونمایی کرد.

کمپانی Obi گوشی 149 دلاری MV1 خود را به MWC 2016 آورد

به گزارش کلیک، گوشی هوشمند MV1 از صفحه نمایشی 5 اینچی با وضوح تصویر 720 در 1280 پیکسل بهره می‌برد. این گوشی در نگاه اول توجه هر فردی را به سم خود جلب می‌کند، چرا که ظاهری متمایز نسبت به سایر محصولات و گوشی‌های هوشمند را به همراه دارد. صفحه نمایش 5 اینچی این محصول نسبت به بدنه اصلی آن کمی بالاتر است و حالتی برآمدگی مانند را ایجاد می‌کند. بخش اصلی بدنه دستگاه هم از قاب پلی کربنات نرم تشکیل می‌شود.

گوشی هوشمند Obi MV1 قابلیت پشتیبانی همزمان از دو سیم کارت را به همراه داشته و از سیستم روی چیپ (SoC) اسنپدراگون 212 کوالکام بهره می‌برد. دوربین اصلی آن از سنسوری 8 مگاپیکسلی تشکیل شده و دوربین سلفی دستگاه متشکل از سنسوری 2 مگاپیکسلی است. حافظه داخلی پیش فرض این گوشی ظرفیت 16 گیگابایتی را ارائه می‌کند، اما دستگاه قادر پشتیبانی از حافظه جانبی نیز می‌باشد و بدین سبب کاربران علاقمند می‌توانند با استفاده از رم میکرو اس‌دی (Micro SD) میزان فضای ذخیره‌سازی اطلاعات دستگاه را تا سقف 64 گیگابایت افزایش دهند.

گوشی هوشمند Obi MV1 از نظر ظرفیت رم شامل دو نسخه مختلف 1 و 2 گیگابایتی می‌شود و باتری آن 2500 میلی آمپر ساعتی است. سیستم عامل پیش فرض نصب و راه‌اندازی شده بر روی این محصول اندروید 5.1 آب نبات چوبی بوده و رابط کاربری Cyanogen OS نیز در کنار آن اجرا می‌شود. اما قیمت این گوشی چقدر در نظر گرفته شده است؟ همانطور که اشاره کردیم، گوشی هوشمند Obi MV1 یک محصول ارزان قیمت و مقرون به صرفه است. شرکت Obi ضمن رونمایی از این محصول اعلام کرده که قیمت آن معادل با 149 دلار در نظر گرفته شده است. عرضه این گوشی هم در آینده بسیار نزدیک آغاز شده و دستگاه راهی بازارهای آسیایی، آفریقا، آمریکای لاتین و اروپا می‌شود. ظاهرا زمان عرضه این محصول ماه مارس سال جاری اعلام شده است.

منبع: androidheadlines

ارسال نظر