وان پلاس 5T اوایل 2018 آپدیت اندروید 8.0 را دریافت می‌کند

رسانه کلیک - وان پلاس 5T اندروید 8 را دریافت می کند. کاربران این تلفن هوشمند پس از چند ماه انتظار، نسخه جدید اوریو را در ماه های ابتدایی 2018 دریافت خواهند کرد.

وان پلاس 5T اوایل 2018 آپدیت اندروید 8.0 را دریافت می‌کند

5T از چند روز پیش و مشخصا 9 ماه پس از عرضه اندروید 8 معرفی شد، اما خبر نه چندان خوشایند این است که این تلفن هوشمند با نسخه قبلی اندروید برای کاربران و طرفداران برند وان پلاس به بازار آمده است. البته خبر خوب این است که پس از چند ماه انتظار خریداران وان پلاس 5T اندروید 8 را در گوشی خود تجربه خواهند کرد.

وان پلاس در زمان معرفی 5T اعلام کرده بود که این تلفن هوشمند در آینده ای نزدیک، آپدیت اندروید اوریو را دریافت می‌کند. با این حال، این شرکت انتشار نسخه بتای اوریو را برای OnePlus 5 از ابتدای ماه میلادی جاری شروع کرده بود و حالا قرار است وان پلاس 5T اندروید 8 را تا ماه دسامبر به صورت بیلدهای متعدد بتا با سیستم نصب OTA (بدون نیاز به اتصال کامپیوتر) دریافت کند.

وان پلاس هنوز تاریخ دقیقی را برای شروع عرضه آپدیت وان پلاس 5T به اندروید 8 اعلام نکرده است، اما مطمئنا عرضه نسخه نهایی اندروید اوریو برای تلفن هوشمند جدید این کمپانیِ نسبتا نوپای چینی به میزان موفقیت عرضه نسخه های بتا بستگی دارد.

وان پلاس 5T اندروید 8 را در حالی تا ماه آینده دریافت می‌کند که بسیاری از تولید کنندگان تلفن های هوشمند هنوز اقدامی در خصوص آپدیت دستگاه‌های پیشین خود به نسخه اوریو نکرده‌اند. در این میان تنها کمپانی HTC با عرضه چند بروز رسانی خاص برای پرچمدار U11 خود، آن هم فقط در کشور تایوان به عنوان اولین مهاجرت کننده به نسخه اوریو شناخته می‌شود.

شایان ذکر است؛ نسخه هشتم سیستم عامل اندروید با عنوان اوریو در ماه مارس امسال به صورت عمومی و از سوی گوگل عرضه شد. با این حال OnePlus 5T که در اویل ماه جاری معرفی شده هنوز با نسخه قبلی اندروید با عنوان «نوقا» در اختیار کاربران قرار گرفته است و خریداران این تلفن هوشمندِ تازه از راه رسیده باید چند ماه ابتدایی را با اندروید نوقا کار کنند.

ارسال نظر