مشخصات جزئی از گوشی هوشمند وان‌پلاس ۳ فاش شد!

به تازگی شاهد انتشار بخشی از خصوصیات و ویژگی‌های فنی گوشی هوشمند وان‌پلاس ۳ (OnePlus 3) در بنچمارک AnTuTu بودیم. احتمال دارد که این گوشی در روز هفتم ماه آوریل رسما معرفی شود!

مشخصات جزئی از گوشی هوشمند وان‌پلاس ۳ فاش شد!

کمپانی وان‌پلاس در سال ۲۰۱۴ گوشی هوشمند وان‌پلاس ۱ را معرفی کرد. این محصول با توجه به کیفیت ساخت بالا، مشخصات فنی خوب و قیمت مقرون به صرفه‌ای که به همراه داشت توانست یکی از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین گوشی‌های هوشمند سال ۲۰۱۴ شود. در سال ۲۰۱۵ نسخه جایگزین این محصول با نام اختصاصی وان‌پلاس ۲ معرفی شد. گوشی هوشمند وان‌پلاس ۲ هم از مشخصات فنی عالی برخوردار بوده و قیمت فوق‌العاده‌ای را نیز ارائه می‌کرد. این موضوع سبب شد که استقبال کاربران از این گوشی هوشمند هم فوق‌العاده باشد، اما با این وجود عدم پشتیبانی این محصول از قابلیت‌هایی همچون قابلیت اتصال NFC، شارژ بیسیم و شارژر سریع منجر شد تا گلایه‌هایی از این محصول صورت گیرد. حال که در سال ۲۰۱۶ به سر می‌بریم، ظاهرا زمان زیادی تا رونمایی رسمی از نسخه جدید این گوشی با نام وان‌پلاس ۳ باقی نماینده است!

به گزارش کلیک، ساعاتی پیش شاهد انتشار برخی از خصوصیات و ویژگی‌های گوشی هوشمند وان‌پلاس ۳ در سایت ارائه بنچمارک AnTuTu بودیم. بنا به گزارش این سایت، گوشی هوشمند وان‌پلاس ۳ با کد اختصاصی A3000 شناخته می‌شود و صفحه نمایش آن وضوح تصویر فول اچ دی یا ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل را ارائه می‌کند. متأسفانه اشاره دقیقی به اندازه نمایشگر این گوشی نشده، اما پیش بینی می‌کنیم که صفحه نمایش آن ۵٫۵ یا ۵٫۷ اینچی باشد. رم گوشی هوشمند وان‌پلاس ۳ ظرفیت ۴ گیگابایتی دارد و حافظه داخلی آن ۳۲ گیگابایتی خواهد بود. البته احتمالا مانند گذشته، کمپانی وان‌پلاس نسخه‌ای مجزا از این محصول را با ظرفیت حافظه داخلی بیشتر نیز روانه بازار می‌کند.

به گزارش سایت AnTuTu، گوشی هوشمند وان‌پلاس ۳ از سیستم روی چیپ (SoC) بسیار قدرتمند و ۶۴ بیتی اسنپدراگون ۸۲۰ کوالکام بهره‌مند خواهد شد، بنابراین این احتمال وجود دارد که دستگاه از نسخه سوم قابلیت شارژر سریع کوالکام یا همان Qualcomm Quick Charge 3.0 پشتیبانی به عمل آورد. همچنین سایت AnTuTu اشاره داشته که دوربین اصلی و سلفی این گوشی هوشمند به ترتیب از سنسورهایی ۱۶ و ۸ مگاپیکسلی تشکیل می‌شود. سیستم عامل پیش فرض نصب و راه‌اندازی شده بر روی گوشی هوشمند وان‌پلاس ۳ نیز سیستم عامل اندروید ۶٫۰٫۱ مارشمالو خواهد بود که البته رابط کاربری اختصاصی Oxygen OS کمپانی وان‌پلاس نیز در کنار آن نصب و راه‌اندازی می‌شود.

بدون تردید کمپانی وان‌پلاس، بدنه گوشی هوشمند وان‌پلاس ۳ را از مواد تمام فلزی می‌سازد و دستگاه را از اسکنر اثر انگشت کاربر بهره‌مند می‌کند. محل قرارگیری این اسکنر اثر انگشت احتمالا در پنل جلویی دستگاه خواهد بود. اما بنا به گزارشات به دست آمده، ظاهرا شرکت وان‌پلاس پرچمدار سال ۲۰۱۶ خود یعنی گوشی وان‌پلاس ۳ را در روز هفتم ماه آوریل رسما معرفی خواهد کرد. این موضوع در حالی است که گوشی هوشمند وان‌پلاس ۲ طی ماه جولای سال ۲۰۱۵ معرفی شده بود. بنابراین اگر وان‌پلاس ۳ طی ماه آوریل معرفی شود، شاهد رونمایی زودهنگام آن هستیم. البته باید اشاره داشته باشیم که نسخه اول این سری از گوشی‌های نامبرده شده (وان‌پلاس ۱) در ماه آوریل سال ۲۰۱۴ رونمایی شده بود.

۱

متاسفانه در حال حاضر هیچ اطلاعات بیشتری در رابطه با این گوشی هوشمند به دست نیامده، اما تازه‌ترین خبرهای مرتبط با دنیای فناوری و تکنولوژی را می‌توانید در سایت کلیک دنبال کنید.

منبع: androidheadlines

ارسال نظر