OPPO Find X3Pro ؛ صفحه نمایش با نرخ بروزرسانی تطبیقی

رسانه کلیک - اطلاعات فاش شده از گوشی Find X3Pro کمپانی Oppo  نشان می‌دهد که این گوشی مجهز به صفحه نمایش با نرخ به‌روزرسانی تطبیقی و تراشه اسنپ‌دراگون 888 است.

OPPO Find X3Pro ؛ صفحه نمایش با نرخ بروزرسانی تطبیقی

در ابتدای دسامبر، تراشه‌ساز آمریکایی کوالکام چیپست تلفن همراه Snapdragon 888 را برای گوشی پرچمدار سال 2021 رونمایی کرد. پس از این رونمایی، OPPO تأیید کرد که سری Find X3 از گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار این کمپانی مجهز به تراشه SD888 است. انتظار می‌رود که گوشی‌های Find X3 و Find X3 Pro در سه ماهه اول سال 2021 رونمایی شوند. خیلی زودتر از معرفی رسمی، افشاکننده محبوب Evan Blass مشخصات اصلی و ویژگی های Find X3 Pro را فاش کرده است.

اطلاعات فاش شده نشان می‌دهد که Find X3Pro با نام رمز Fussi شناخته می‌شود و می توان دستگاه را با "Awaken Color" ارتقا داد تا پشتیبانی از رنگ 10 بیتی آن برجسته شود. این اطلاعات نشان می‌دهد که Find X3 Pro به یک سیستم مدیریت رنگ تمام گذر که امکان پشتیبانی عمودی رنگ 10 بیتی را برای نمایشگر آن فراهم می کند، مجهز است. به عبارت دیگر، Find X3 Pro قادر خواهد بود تصاویر را درست مانند تصاویر گرفته شده توسط دوربین های چهارگانه خود، در 1.07 میلیارد رنگ تولید کند.

مشخصات Find X3 Pro

Find X3 Pro دارای یک صفحه نمایش 6.9 اینچی OLED منحنی است که از رزولوشن 1440×3216 پیکسل با تراکم 525 پیکسل در ثانیه و سرعت به‌روزرسانی صفحه تطبیقی ​​از 10 هرتز تا 120 هرتز مانند Samsung Galaxy Note 20 Ultra پشتیبانی می‌کند. مشخص نیست که آیا این تلفن هوشمند دارای یک صفحه با حفره دوربین سلفی‌ است یا خیر. پشت خمیده Find X3Pro می‌تواند در جنس‌های لعاب سرامیک یا شیشه مات موجود باشد. ضخامت دستگاه 8 میلی متر و وزن آن 190 گرم است. احتمالا این گوشی در انواع رنگ های آبی و سیاه ساخته و به بازار عرضه خواهد شد. هرچند این شرکت ممکن است کمی بعدتر نسخه سفید آن را منتشر کند.

تراشه Snapdragon 888 5G قدرت Find X3Pro را فراهم می کند. باتری Find X3Pro با دو سلول 4500 میلی آمپری پشتیبانی می شود که از شارژ سریع 65W SuperVOOC 2.0 و شارژ بی سیم 330W VOOC Air پشتیبانی می‌شود. فناوری ماژول NFC جدید با طراحی آنتن دو بدنه این گوشی به کاربران امکان می‌دهد نه تنها با لمس پشت تلفن به دستگاه پرداخت، بلکه با قرار دادن جلوی گوشی نیز امکان پرداخت داشته باشند. سیستم عامل Android 11 مبتنی بر ColorOS 11 از قبل روی تلفن هوشمند نصب شده است.

سیستم دوربین چهارگانه Find X3Pro شامل دو دوربین 50 مگاپیکسلی سونی IMX766 خواهد بود که یکی متعلق به لنز اصلی و دیگری برای سنسور فوق عریق خواهد بود. این گوشی دارای یک لنز تله 13 مگاپیکسلی به عنوان سومین دوربین که از بزرگنمایی اپتیکال 2 برابر پشتیبانی می‌کند و یک دوربین ماکرو 3 مگاپیکسلی احاطه شده با چراغ است. لنزهای ماکرو با پشتیبانی از بزرگ‌نمایی 25 برابری به عنوان میکروسکوپ می‌تواند عمل می کنند. این افشاگر متاسفانه اطلاعاتی درباره دوربین جلوی Find X3 Pro منتشر نکرده است.

ارسال نظر