مشخصات گوشی هوشمند Oppo R9s در AnTuTu بنچمارک

گوشی هوشمند Oppo R9s که پرچم دار اوپو است در ۱۹ اکتبر (۲۸ مهر) رونمایی می شود و مشخصات این گوشی هوشمند در AnTuTu بنچمارک منتشر شده است.

مشخصات گوشی هوشمند Oppo R9s در AnTuTu بنچمارک

به گزارش کلیک، اوپو در اواسط اکتبر از Oppo R9s رونمایی می کند. تا به حال این گوشی هوشمند جدید اوپو در یک تبلیغ تلویزیونی معرفی شده است و در رابطه با دوربین ۱۶ مگاپیکسلی این گوشی هوشمند صحبت هایی به میان آمده است. جزئیات دیگری از این گوشی هوشمند منتشر نشده بود تا اینکه اطلاعاتی در رابطه با Oppo R9s در AnTuTu بنچمارک ارائه شد.

اطلاعاتی راجع به اندازه صفحه نمایش اوپو R9s منتشر نشده است ولی رزولوشن صفحه آن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ ارائه شده است که انتظار می رود با این رزولوشن صفحه، صفحه نمایش دارای ابعادی معادل ۵٫۵ اینچ باشد. اوپو R9s با پردازنده Snapdragon 625 SoC و پردازنده گرافیکی Adreno 506 GPU قدرت یافته است. از نظر فضای داخلی نیز اوپو دارای ۴GB حافظه RAM و ۶۴GB حافظه است. دوربین های جلو و پشت اوپو هر دو دارای کیفیت ۱۶ مگا پیکسل هستند که این گوشی را به انتخابی بی نظیر برای برقراری تماس های ویدئویی تبدیل می کند. Oppo R9s با اندروید ۶٫۰٫۱ عرضه می شود. باتری Oppo R9s نیز ۳۰۱۰mAh است که قابلیت شارژ سریع نیز دارد.

مشخصات گوشی هوشمند Oppo R9s در AnTuTu بنچمارک

در اولین تبلیغ های Oppo R9s دوربین این گوشی هوشمند بسیار مورد توجه قرار گرفت. علت این تأکید این است که Oppo R9s در واقع اولین گوشی هوشمندی است که با سنسور دوربین IMX398 سونی عرضه می شود. دیافراگم هر دو دوربین پشت و جلو این گوشی هوشمند ۱٫۷ است. این ویژگی باعث می شود تا با Oppo R9s بتوان به راحتی در نورهای کم عکاسی و فیلم برداری کرد.

مشخصات گوشی هوشمند Oppo R9s در AnTuTu بنچمارک

تا رونمایی Oppo R9s چیزی باقی نمانده است. بسیاری از صاحب نظران منتظر معرفی نسخه پلاس Oppo R9s نیز هستند. باید منتظر ماند و دید که اوپو چگونه مخاطبان را غافلگیر خواهد کرد.

ارسال نظر