گوشی OUKITEL K10000 Pro با باتری قدرتمند ۱۰ هزار میلی آمپری عرضه شد

اخیرا یک شرکت ناشناخته به نام OUKITEL گوشی هوشمند عجیبی را با باتری بی نظیر ۱۰ هزار میلی آمپر ساعتی رونمایی کرده است. این شرکت آزمایش های جالبی را با باتری این گوشی هوشمند انجام داده که نشان از دوام شارژ فوق العاده آن دارد.

گوشی OUKITEL K10000 Pro با باتری قدرتمند ۱۰ هزار میلی آمپری عرضه شد

به گزارش کلیک ، گوشی هوشمند OUKITEL K10000 Pro اخیرا به فاز پیش فروش خود وارد شده و انتظار می رود که تحویل سفارشات به مشتریان در اواسط ماه میلادی جاری انجام شود. اگر با این گوشی هوشمند آشنایی ندارید، باید بدانید که مزیت K10000 Pro نسبت به رقبایش، باتری مسحور کننده آن است. این گوشی از یک باتری ۱۰ هزار میلی آمپر ساعتی بهره می برد که نه تنها انرژی دستگاه را برای چند روز تامین می کند، بلکه برای شارژ کامل نیز تنها به حدود ۲ ساعت زمان نیاز دارد. شرکت OUKITEL برای تاکید بر باتری قدرتمند این دستگاه و در طول معرفی آن، کمپینی به نام "حدس بزن و برنده شو" راه اندازی نمود و از کاربران در مورد مزایای باتری K10000 Pro سوالاتی پرسید. اکنون OUKITEL با انتشار دو فیلم جدید به تمامی این سوالات پاسخ داده است.

اولین سوال بر میزان شارژ دهی باتری ۱۰۰۰۰ میلی آمپر ساعتی این گوشی هوشمند با پخش یک فیلم Full HD (با روشنایی متوسط صفحه و حجم صدای معادل) متمرکز شده بود. آن طور که این شرکت در فیلم خود ادعا کرده است، K10000 Pro می تواند دقیقا تا ۲۳ ساعت و ۳۷ دقیقه به پخش فیلم Full HD بپردازد. قاعدتا اگر از گوشی تنها برای کار هایی مثل برقراری تماس یا موارد دیگر استفاده شود، این اعداد افزایش پیدا می کنند. اما به طور کلی به نظر می رسد که OUKITEL K10000 Pro می تواند با هر بار شارژ تا حدود ۲۴ ساعت محتوای Full HD پخش کند که بسیار ایده آل است.

اما سوال دوم این بود که OUKITEL K10000 Pro با هر ساعت اجرای بازی، چه مقدار شارژ مصرف می کند. همانطور که در فیلم زیر مشخص است، برای انجام این آزمایش از بازی King of Glory استفاده شده و پس از یک ساعت اجرای این بازی، باتری گوشی از ۱۰۰ به ۹۳ درصد کاهش یافت. بنابر این، این گوشی با یک ساعت اجرای بازی، تنها ۷ درصد از شارژ باتری خود را مصرف نمود.

اگر شما به دنبال خرید یک گوشی هوشمند جدید با باتری قدرتمند و قابل اعتماد هستید، OUKITEL K10000 Pro گزینه ای بسیار عالی برای خرید محسوب می شود. این گوشی هم اکنون در فروشگاه های آنلاین مختلف با قیمت ۱۷۹ دلار پیش فروش می شود.

ارسال نظر