Overwatch بیش از ۷ میلیون کاربر دارد

بدون هیچ شک و تردیدی، استودیوی بیلیزارد اینترتیمنت در ساخت بازی های آنلاین و چند نفره توانایی های زیادی دارد. پس از عرضه عنوان وار کرافت در سال ۲۰۰۴ میلادی، این استعداد و توانایی برای تمامی گیمرها و منتقدان به اثبات رسید به طوری که هنوز هم، گیمرهای زیادی در سراسر جهان مشغول تجربه عنوان وار کرافت هستند. البته به پاس عرضه بسته های الحاقی و ارتقای گرافیک و گیم پلی بازی، این عنوان جذاب تر از نسخه های گذشته شده و گیمرهای زیادی را به سمت خود کشیده است. حال این استودیوی خلاق، این بار با عرضه عنوان بی نظیر Overwatch، پا به میادین رقابت بازی های مولتی پلیر (آنلاین) گذاشته و بر اساس نمرات و نقدهایی که تا به امروز منتشر شده اند، گویا بازی ویدیویی اور واچ به نحو احسن رضایت گیمرها و منتقدان را به دست آورده است. چندی پیش، گزارشی از سوی استودیوی بیلیزارد اینترتیمنت مبنی بر تعداد دقیق کاربران عنوان Overwatch منتشر شده که بار دیگر، شاهد موفقیت آن هستیم. برای کسب اطلاعات بیشتر، همراه رسانه کلیک باشید.

Overwatch بیش از ۷ میلیون کاربر دارد

پس از عرضه عنوان وار کرافت در سال ۲۰۰۴ میلادی، این استعداد و توانایی برای تمامی گیمرها و منتقدان به اثبات رسید به طوری که هنوز هم، گیمرهای زیادی در سراسر جهان مشغول تجربه عنوان وار کرافت هستند. البته به پاس عرضه بسته های الحاقی و ارتقای گرافیک و گیم پلی بازی، این عنوان جذاب تر از نسخه های گذشته شده و گیمرهای زیادی را به سمت خود کشیده است. حال این استودیوی خلاق، این بار با عرضه عنوان بی نظیر Overwatch، پا به میادین رقابت بازی های مولتی پلیر (آنلاین) گذاشته و بر اساس نمرات و نقدهایی که تا به امروز منتشر شده اند، گویا بازی ویدیویی اور واچ به نحو احسن رضایت گیمرها و منتقدان را به دست آورده است. چندی پیش، گزارشی از سوی استودیوی بیلیزارد اینترتیمنت مبنی بر تعداد دقیق کاربران عنوان Overwatch منتشر شده که بار دیگر، شاهد موفقیت آن هستیم. برای کسب اطلاعات بیشتر، همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک، بر اساس جدیدترین گزارش قابل دسترس، به نظر می رسد که استودیوی بیلیزارد اینترتیمنت بار دیگر به موفقیت بزرگی دست یافته و این بار، با توسعه و ساخت بازی Overwatch، گیمرهای زیادی را مشغول تجربه بازی خود کرده است چرا که طبق این گزارش، بیش از ۷ میلیون کاربر در سراسر جهان، در حال تجربه این عنوان هستند. البته این عدد به هر کدام از پلتفرم ها محدود نشده و مربوط به تمامی نسخه ها (ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴ و پی سی) بازی می باشد. توجه داشته باشید که این عدد (۷ میلیون کاربر)، بدین معنا نیست که میزان فروش این بازی ویدیویی، ۷ میلیون نسخه است چرا که برخی از گیمرها، با خرید یک عدد بازی، به صورت چند نفره و بر روی دو حساب کاربری به تجربه بازی می پردازند.

آمار جالب دیگری که در دسترس قرار گرفته است، مجموع ساعاتی که گیمرها مشغول بازی کردن عنوان اور واچ بودند، می باشد. بنا به گزارش، از زمان انتشار نسخه اصلی و نهایی بازی تا به امروز، در مجموع بیش از ۱۱۳ میلیون ساعت توسط تمامی گیمرها (تمامی پلتفرم های ذکر شده) صرف تجربه بازی Overwatch شده است که این عدد، قطعا یک موفقیت بزرگی برای سازندگان و خالق آن ترقی می شود. با توجه به اطلاعات داخلی، عنوان اور واچ یکی از موفق ترین عناوین تاریخ در هنگام عرضه خود بوده است. هنوز منظور دقیق این جمله مشخص نشده و این جمله، نیاز به شفاف سازی دارد.

در هر صورت، با گذشت زمان شاهد افزایش تعداد کاربران این بازی محبوب هستیم چرا که در ماه می میلادی، بیش از ۹٫۷ میلیون گیمر، نسخه بتا و آزمایشی عمومی آن را تجربه کرده اند و تعداد کاربران نسخه اصلی بازی نیز، روز به روز به تعداد کاربران نسخه بتا نزدیک تر می شود.

کمپانی بیلیزارد آمار دیگری را نیز در اختیار کاربران خود قرار داد! بیلیزارد ادعا کرده است که تا به امروز، تمامی بازیکنان در مجموع بیش از ۳۲۶ میلیون بار شخصیت (قهرمانان) خودشان را تغییر داده اند و همچنین، بیش از ۱۱ میلیون محموله از زمان انتشار بازی، تحویل داده شده است. با این حال، Blizzard اطلاعاتی در زمینه دست آوردهای کاربران خود منتشر نکرده و جزئیاتی از برترین کاربران در دسترس قرار نگرفته است.

استودیوی بیلیزارد اینترتیمنت قول عرضه حالت رقابتی را برای گیمرها داده است که متاسفانه، هنوز تاریخ عرضه این حالت مورد انتظار مشخص نشده است. البته بر هیچکس پوشیده نیست که استودیوی Blizzard، تمام تلاش خود را می کند تا گیم پلی بازی را بهبود ببخشد و هیجان بازی را افزایش دهد. در صورت انتشار هرگونه خبر در این خصوص، رسانه کلیک شما را مطلع خواهد ساخت.

https://static1.click.ir/servev2/OWNlMgIwtf2E/5Uwvb7W7Zm0,/file.jpg

بازی محبوب و پرطرفدار Overwatch در تاریخ ۲۴ می سال میلادی ۲۰۱۶ مصادف با ۴ خرداد ماه سال ۱۳۹۵، برای کنسول های نسل هشتم دو کمپانی مایکروسافت و سونی (ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴) و همچنین رایانه های شخصی مبتنی بر سیستم عامل مایکروسافت ویندوز منتشر شده است. هم اکنون، شما می توانید نسخه کامل و استاندار بازی را با قیمت ۵۹٫۹۹ دلار از فروشگاه های معتبر خارجی خریداری کنید و سپس به تجربه آن بپردازید.

هنوز صحبتی از بسته های الحاقی عنوان اور واچ زده نشده است ولی بر اساس سابقه پیشین استودیوی بیلیزارد اینترتیمنت و همچنین انتظارات گیمرها، بزودی بسته های الحاقی و محتواهای اضافه زیادی برای این عنوان ویدیویی عرضه خواهند شد که در این بسته ها، شاهد اضافه شدن لباس های جدید، شخصیت های جدید، سلاح های کاملا نوین، نقشه ها و محیط های متنوع و… خواهیم بود. البته تمامی این موارد، بر اساس انتظارات و حدس های گیمرها بیان شده و هنوز استودیوی سازنده عنوان Overwatch، در این زمینه اطلاعاتی منتشر نکرده است. متاسفانه مشخص نیست که بسته های الحاقی یا همان دی ال سی ها، به صورت رایگان در دسترس کاربران قرار خواهند گرفت و یا به صورت پولی، قابل خریداری خواهند بود.

بازی Overwatch که در سبک میدانی نبرد به صورت چند نفره (آنلاین) و اول شخص شوتر است، به خوبی تمامی المان های این سبک پرطرفدار را حفظ کرده به طوری که گیمرها و منتقدان در نقد های خود، اعلام کردند که پس از چند ساعت از تجربه آن، معتاد بازی اور واچ شده اند و علاقه زیادی به این بازی جدید، پیدا کردند.

همچنین تا به امروز، وب سایت های مختلف معتبر خارجی، بازی Overwatch را از تمامی جنبه ها نقد و بررسی کرده اند و نمراتی را نیز به این عنوان نسبت داده اند. رسانه کلیک، برخی از خلاصه نقدهای مهم را به همراه تمامی نمرات بازی، گردآوری کرده که در صورت تمایل برای مشاهده متن کامل این مقاله، اینجــــــــا کلیک کنید.

در پایان این خبر، دیدگاه شما در خصوص تعداد کاربران بازی Overwatch چیست؟ آیا شما هم اکنون مشغول تجربه این عنوان محبوب هستید؟ چه انتظاراتی از بسته های الحاقی و محتوای اضافه این بازی ویدیویی دارید؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خودتان را با ما در میان بگذارید.

منبع : Gamespot

ارسال نظر