پنتاگون هکرها را به رقابت فراخواند

وزارت دفاع آمریکا به منظور آزمایش میزان امنیت زیر ساخت های شبکه جامع دولت فدرال از هکرها درخواست کرد تا وارد میدان رقابت شوند.

پنتاگون هکرها را به رقابت فراخواند

به گزارش کلیک، وزارت دفاع آمریکا در پی تجهیز شبکه وب سایت سراسری خود از هکرهای فوق حرفه ای درخواست کرده است تا با آزمایش میزان امنیت این شبکه، در صورت هک کردن این سایت جایزه قابل توجهی از پنتاگون دریافت کند. این مسابقه که با شعار "پنتاگون را هک کن" آغاز شده، به منظور بررسی میزان امنیت و نیز یافتن ضعف های این شبکه آغاز شده است.

سخنگوی وزارت دفاع آمریکا، اشتون کارتر طی مصاحبه ای اعلام کرد، در پی بررسی های انجام شده به طور واضح می توان به یکی از بزرگترین دغدغه های سراسری در آمریکا پی برد؛ امنیت!

وی همچنین در ادامه از میزان پروتکل های امنیتی و حفاظتی در برنامه نویسی این وبسایت خبر داد و افزود، تمامی مدیران ارشد پنتاگون بی صبرانه منتظر نتیجه این رقابت هستند.

طراحی این وبسایت نیز طی رقابتی اینچنینی در "سلیکون ولی" انجام شد. میزان امنیت برنامه ریزی شده بر روی این وبسایت به گونه ایست که تمامی مدیران پنتاگون با ذهنی مطمئن و آسوده به نتیجه رقابت فکر می کنند. باید دید در این رقابت بین المللی آیا هکرها پیروز از میدان بیرون می آیند یا تیم امنیتی پنتاگون.

منبع: phys.org

ارسال نظر