سرورهای PES 2015 بزودی قطع خواهند شد

تجربه چند نفره بازی های شبیه ساز فوتبال، بدون شک حس فوق العاده ای را برای گیمرها به ارمغان می آورد چه بسا که رقیب شما، دوست شما باشد. همان طور که مطلع هستید، برای تجربه مولتی پلیر (چند نفره) بازی های ویدیویی، نیازمند یک سرور همیشه آنلاین هستید که این سرورها، توسط کمپانی توسعه دهنده آن بازی، پشتیبانی می شود. از آن جا که هر سال شاهد عرضه نسخه جدید بازی های شبیه ساز فوتبال هستیم، کمپانی های سازنده برای تمرکز بیشتر بر روی نسخه جدیدتر، از پشتیبانی برخی موارد دست کشیده که یکی از این موارد، سرورهای آنلاین و چند نفره بازی ویدیویی است. عنوان Pro Evolution Soccer 2015 که توسط کمپانی ژاپنی کونامی ساخته و عرضه شده است، طبق گزارش جدید، بزودی سرورهای آن قطع خواهند شد. کونامی چندی پیش در بیانیه ای تاریخ دقیق قطعی سرورهای این بازی را مشخص کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

سرورهای PES 2015 بزودی قطع خواهند شد

همان طور که مطلع هستید، برای تجربه مولتی پلیر (چند نفره) بازی های ویدیویی، نیازمند یک سرور همیشه آنلاین هستید که این سرورها، توسط کمپانی توسعه دهنده آن بازی، پشتیبانی می شود. از آن جا که هر سال شاهد عرضه نسخه جدید بازی های شبیه ساز فوتبال هستیم، کمپانی های سازنده برای تمرکز بیشتر بر روی نسخه جدیدتر، از پشتیبانی برخی موارد دست کشیده که یکی از این موارد، سرورهای آنلاین و چند نفره بازی ویدیویی است. عنوان Pro Evolution Soccer 2015 که توسط کمپانی ژاپنی کونامی ساخته و عرضه شده است، طبق گزارش جدید، بزودی سرورهای آن قطع خواهند شد. کونامی چندی پیش در بیانیه ای تاریخ دقیق قطعی سرورهای این بازی را مشخص کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک، مدتی پیش کمپانی کونامی به صورت رسمی در بیانیه ای اعلام کرد که سرورهای آنلاین بازی Pro Evolution Soccer 2015، در تاریخ ۲۵ آگوست سال میلادی ۲۰۱۶ و در ساعت ۹ صبح به وقت مقرر ایالات متحده آمریکا (مصادف با ۸ و نیم بعد از ظهر روز پنج‌ شنبه، ۴ شهریور ماه سال ۱۳۹۵)، برای همیشه به حالت خاموش درخواهند آمد و سازندگان تمرکز خود را بر روی ساخت و توسعه نسخه ۲۰۱۷ این مجموعه قرار می دهند.

در این صورت، اگر کوپن های myClub و امتیازات زیادی را در حساب کاربری بازی Pro Evolution Soccer 2015 دارید، به سرعت تمامی آن ها را استفاده کنید و تا آخرین لحظه، از این بازی فوتبالی لذت ببرید. کمپانی کونامی در این بیانیه نوشته است:

لطفا توجه داشته باشید که پس از قطعی سرورهای آنلاین بازی PES 2015، تمامی کوپن های myClub و GP های حساب کاربری شما برای همیشه باطل خواهد شد. پس اگر هم اکنون دارای امتیازات و کوپن های مختلفی هستید، لطفا پیش از قطع شدن سرورهای آنلاین این بازی، از آن ها استفاده کنید.

https://static3.click.ir/servev2/OWUyNgSwb8no/5Uwvb7W7Zm0,/file.jpg

در ادامه، کمپانی کونامی از تمامی طرفداران و گیمرهایی که از مجموعه Pro Evolution Soccer حمایت می کنند، تشکر کرد. همان طور که در بالا اشاره کردیم، خاموش شدن دائمی سرورهای یک عنوان ویدیویی قدیمی کار عجیبی نیست چرا که بزودی، نسخه بعدی و جدید این فرانچایز توسط کمپانی کونامی عرضه خواهد شد و سازندگان برای توسعه این عنوان، باید تمام تمرکز خودشان را به خرج دهند تا محصول نهایی، مورد پسند طرفداران قرار گیرد.

هفته گذشته، کمپانی کونامی به صورت رسمی از عنوان Pro Evolution Soccer 2017 رونمایی کرد. همانند همیشه، قابلیت ها و ویژگی های جدیدی به بازی اضافه شده اند تا جذابیت بازی را افزایش دهند و این عنوان ویدیویی را، بیشتر از همیشه به واقعیت نزدیک تر کند. بازی پی اس ۲۰۱۷ در پاییز امسال برای کنسول های نسل هشتم و هفتم پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۳، ایکس باکس وان، ایکس باکس ۳۶۰ و رایانه های شخصی ویندوزی عرضه خواهد شد. سازندگان مدعی هستند که این نسخه از مجموعه PES، سطح جدیدی از واقعیت و سرگرمی را برای گیمرها به ارمغان می آورد. برای مشاهده متن کامل این خبر، اینجــــــــــــــا کلیک کنید. همچنین روز گذشته، کمپانی الکترونیک آرتز به صورت رسمی از نسخه ۲۰۱۷ بازی فیفا رونمایی کرد. هنوز جزئیات زیادی از بازی FIFA 17 در دسترس قرار نگرفته و تنها می دانیم که موتور سازنده آن، به فراست بیت تغییر پیدا کرده است که این موتور قدرتمند، در ساخت عناوین ویدیویی، عملکرد بی نظیری را از خود به نمایش گذشته است. برای مشاهده متن کامل خبر رونمایی بازی فیفا ۱۷، اینجــــــــــا کلیک کنید.

بازی محبوب Pro Evolution Soccer 2015 در تاریخ ۱۱ نوامبر سال میلادی ۲۰۱۴ توسط استودیوی ژاپنی کونامی برای پلتفرم های ایکس باکس وان، ایکس باکس ۳۶۰، پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۳ و رایانه های شخصی مبتنی بر سیستم عامل مایکروسافت ویندوز عرضه شد. تغییرات به وجود آمده در نسخه ۲۰۱۵ این بازی شبیه ساز فوتبال، ستودنی بود اما همچنان شاهد شکست این عنوان در برابر رقیب خود یعنی مجموعه فیفا بودیم. منظور ما از شکست، میزان فروش کم و کاربران اندک آن در مقایسه با فروش FIFA 15 است چرا که عنوان فیفا ۱۵، برای ماه های متوالی در لیست ۱۰ بازی پرفروش هفتگی بریتانیا حضور داشت و برای چند هفته، صدرنشین این جدول نیز شد.

در انتهای این گزارش، دیدگاه شما در رابطه با نسخه ۲۰۱۵ بازی پی اس چیست؟ آیا شما این عنوان ویدیویی را تجربه کرده اید؟ لحظات شیرین و تلخ خود را در طول تجربه این بازی با ما و دیگر کاربران رسانه کلیک در میان بگذارید.

منبع: Gamespot

ارسال نظر