PES 2018 رسما معرفی شد

چندی پیش پس از انتشار اولین شایعات، کمپانی کونامی فورا دست به کار شد و به صورت رسمی از بازی مورد انتظار PES 2018 رونمایی کرد. خوشبختانه سازندگان در کنار این رونمایی،  تاریخ انتشار بازی را نیز مشخص کردند. به علاوه، کونامی اولین جزئیات، اطلاعات و تصاویر اندکی از این عنوان ویدیویی جدید به اشتراک گذاشت. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

PES 2018 رسما معرفی شد

خوشبختانه سازندگان در کنار این رونمایی، تاریخ انتشار بازی را نیز مشخص کردند. به علاوه، کونامی اولین جزئیات، اطلاعات و تصاویر اندکی از این عنوان ویدیویی جدید به اشتراک گذاشت. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک ، کمپانی ژاپنی کونامی با انتشار اولین تیزر بازی Pro Evolution Soccer 2018، این عنوان ویدیویی محبوب را رسما معرفی کرد. در کنار آن، کونامی به تمامی بازیکنان پلتفرم پی سی این قول را داد که نسخه جدید بازی PES همانند نسخه های پیشین نخواهد بود و سازندگان به شدت بر روی بهبود گیم پلی و گرافیک بازی کار کردند به طوری که عملکرد نسخه پی سی دقیقا مشابه عملکرد عناوین ویدیویی نسل هشتم خواهد بود و در خصوص گرافیک و کیفیت بازی، هیچ جای نگرانی وجود ندارد. در ضمن، ویژگی ها و قابلیت های جدیدی به بازی اضافه شده که جذابیت آن را دو چندان خواهد کرد.

یکی از مهم ترین ویژگی جدید این بازی ورزشی پرطرفدار، Real Touch+ نام دارد. این قابلیت جدید به بازیکنان این اجازه را می دهد که با نقاط مختلف بدن خود، توپ ارسالی را دریافت و کنترل کنند. البته باید توجه کرد که این نقاط، شامل تمامی اعضای بدن بازیکنان نمی شود بلکه فقط نقاطی را در برمی گیرد که از لحاظ قانون فوتبال خطا محسوب نمی شود. به عنوان مثال، توپ ارسالی با توجه به میزان شدت و ارتفاع آن، توسط سینه، سر و زانو دریافت و کنترل خواهد شد. این ویژگی جدید موجب افزایش کنترل بازیکنان بر توپ می شود و فاصله میان دنیای واقعی و دنیای گیم را کمتر می کند.

کمپانی کونامی به لطف استفاده از سیستم جدید Real Capture system، گرافیک و کیفیت بصری بازی Pro Evolution Soccer 2018 را به طور چشم گیری افزایش خواهد داد. سازندگان بیشتر از همیشه بر روی نورپردازی روز و شب بازی تلاش کردند تا کیفیت نورپردازی دقیقا مشابه دنیای واقعی به نظر برسد. همچنین بیش از ۲۰ هزار اجزا اعم از چمن ها و مناطق اطراف ورزشگاه ها مجددا از نو طراحی شده اند و انیمیشن ها و محتویات بازی نسبت به نسخه پیشین گسترش یافته است. به عبارت دیگر، شاهد طراحی تونل های ورودی بازیکنان تیم ها به زمین مسابقه در دو ورزشگاه Camp Nou و Signal Iduna Park هستیم که لحظه پیش از ورود بازیکنان به زمین فوتبال را نشان می دهد.

اگر منتظر انتشار تریلر کامل از بازی پی اس ۲۰۱۸ هستید، باید خدمت شما عرض کنیم که در پایان تیزر رسمی این بازی، سازندگان اعلام کردند که اولین تریلر از این عنوان مهیج در تاریخ ۱۳ ژوئن امسال (مصادف با سه شنبه ۲۳ خرداد ماه ۹۶) به نمایش گذاشته خواهد شد. برای مشاهده اولین تیزر بازی Pro Evolution Soccer 2018 به بخش کلیک تی وی مراجعه و یا بر روی این نوشته کلیک کنید.

همچنین سازندگان در کنار انتشار تیزر، چند تصاویر از بازی Pro Evolution Soccer 2018 منتشر کردند. در ادامه شما را به تماشای این تصاویر دعوت می نماییم.

همان طور که در بالا اشاره کردیم، بنا به گفته کمپانی کونامی بازی Pro Evolution Soccer 2018 به صورت رسمی در تاریخ ۱۴ سپتامبر سال میلادی جاری مصادف با ۲۳ شهریور ماه سال ۹۶ بر روی کنسول های نسل هفتم و هشتم یعنی ایکس باکس ۳۶۰، ایکس باکس وان، پلی استیشن ۳ و پلی استیشن ۴ و همچنین رایانه شخصی منتشر خواهد شد. کونامی در نسخه سال ۲۰۱۸ بازی پی اس، بیشتر تمرکز خود را بر روی پلتفرم پی سی گذاشته تا کیفیت و گرافیک بازی همانند سایر بازی های نسل هشتم و هیجان آن بیشتر از پیش باشد.

هم اکنون امکان پیش خرید دیجیتالی بازی در شبکه های استیم، پلی استیشن نتورک و ایکس باکس لایو فراهم شده و علاقه مندان تنها با پرداخت ۵۹٫۹۹ دلار می توانند این بازی مورد انتظار را پیش خرید کرده و از مزایای آن بهره مند شوند. بر اساس بیانیه کونامی، مزایای پیش خرید بازی Pro Evolution Soccer 2018 شامل دسترسی به FC Barcelona Special Edition، دریافت بیش از ۱۰۰۰ سکه بخش myClub، محتویات بیشتر و پنج راهنمای ویژه بازیکنان بخش myClub می باشند. بنابراین در صورتی که شما هم خواهان دسترسی به این جوایز هستید، تنها تا روز ۱۳ سپتامبر (۲۲ شهریور) فرصت خرید بازی را دارید.

با توجه به رونمایی از بازی PES 2018، شک شاهد حضور این عنوان در نمایشگاه E3 سال میلادی جاری خواهیم بود. اگرچه کمپانی کونامی به صورت اختصاصی در این مراسم حضور ندارد اما ویدیوها و اطلاعات بیشتری از این بازی مورد انتظار در کنفرانس های دیگر منتشر خواهد شد. رسانه کلیک تمامی کنفرانس ها و اخبار این رویداد مهم گیم را به صورت زنده و کامل پوشش خواهد داد. همراه کلیک بمانید...

در حال حاضر کمپانی الکترونیک آرتز به صورت رسمی از بازی پرطرفدار فیفا ۱۸ رونمایی نکرده است اما همه ما می دانیم که طبق روال هر سال، نسخه جدیدی از فرانچایز فیفا در اواسط مهر ماه عرضه می شود. پیش بینی می کنیم در طی چند روز آینده این کمپانی از نسخه جدید مجموعه FIFA رونمایی کرده و از قابلیت ها و ویژگی های جدید آن صحبت کند. در غیر این صورت، بازی فیفا ۱۸ در کنفرانس روز شنبه ۲۰ خرداد ماه سال ۹۶ (ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه شب به وقت تهران) شرکت EA معرفی خواهد شد.

اگر اخبار دنیای گیم را دنیال کرده باشید حتما اطلاع دارید که میزان فروش بازی فیفا ۱۸ در هفته اول انتشار خود ۴۰ برابر فروش بازی PES 2017 اعلام شد که این آمار به خوبی شکست کمپانی کونامی را بیان می کند. متاسفانه چند نسخه اخیر مجموعه پی اس بر خلاف صعود، نزول داشتند و با گذشت زمان از محبوبیت آن کاسته شد. کمپانی الکترونیک آرتز نیز به خوبی از فرصت پیش آمده استفاده کرد و ضمن استفاده از موتور گرافیکی فراست بیت، بازی فیفا را به نحو احسن خلق و عرضه کرد؛ به طوری که این عنوان ورزشی همچنان در لیست ۱۰ بازی پرفروش هفتگی بریتانیا و سایر نقاط جهان دیده می شود.

علاقه مندان می توانند با کلیک بر روی تصویر زیر، به صفحه نمایشگاه E3 2017 مراجعه و تمامی خبرها، بازی های جدید معرفی شده، مقالات، انتظارات، پیش بینی ها و تحلیل کنفرانس های نمایشگاه بزرگ E3 سال میلادی جاری را در رسانه کلیک دنبال کنند. E3 امسال با کلیک…

در پایان، دیدگاه شما در رابطه با بازی Pro Evolution Soccer 2018 چیست؟ به نظر شما، کمپانی کونامی می تواند انتقام چند ساله اخیر خود را از شرکت الکترونیک آرتز بگیرد و شاهد فروش چند برابری بازی پی اس ۲۰۱۸ نسبت به عنوان پرطرفدار فیفا ۱۸ باشیم؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خود را در رسانه کلیک به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر