بازی Destiny 2 را به صورت رایگان تجربه کنید

رسانه کلیک - خبر خوش برای دارندگان دو کنسول پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان این است که طی روزهای آینده می توانند نسخه رایگان بازی دستینی 2 را برای مدت محدودی تجربه و در صورت رضایت، نسخه کامل آن را با قیمت مناسب تری خریداری کنند.

بازی Destiny 2 را به صورت رایگان تجربه کنید

درصورتی که تا به امروز موفق به خرید بازی Destiny 2 نشده اید و یا همچنان در خرید آن مردد هستید، استودیوی بانجی با همکاری دو شرکت اکتیویژن و سونی فرصت ویژه و طلایی را برای دارندگان کنسول پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان فراهم کرده اند که به واسطه آن می توانید هر دو بخش تک نفره داستانی و چند نفره آنلاین این عنوان ویدیویی را برای مدت کوتاهی امتحان کنید.

به علاوه، ماجرا تنها به انتشار نسخه رایگان بازی دستینی 2 برای کنسول پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان ختم نمی شود، بلکه در این مدت سازندگان تخفیف ویژه و وسوسه انگیزی را هم بر روی تمامی نسخه های بازی اعمال کرده اند تا بازیکنان و علاقه مندان برای خرید نسخه کامل آن تشویق و ترغیب شوند. از این رو، در صورت تمایل می توانید نسخه پلی استیشن 4 بازی را با تخفیف 50 درصدی و به قیمت 29.99 دلار و نسخه ایکس باکس وان بازی را با تخفیف 35 درصدی به ترتیب از دو فروشگاه پلی استیشن و ایکس باکس لایو خریداری کنید.

بر اساس بیانیه شرکت ژاپنی سونی، دارندگان کنسول های پلی استیشن 4 از ساعت 11:31 دقیقه صبح روز جمعه 8 تیر ماه به وقت ایران (ساعت 00:01 دقیقه بامداد بیست و نهم ژوئن سال جاری میلادی به وقت PDT) الی ساعت 21:30 دقیقه روز دوشنبه 11 تیر به وقت ایران (ساعت 10 صبح دوم جولای به وقت PDT) قادر به تجربه نسخه رایگان بازی Destiny 2 هستند. گفتنی است؛ این نسخه فقط و فقط برای مشترکین سرویس پلی استیشن پلاس در نظر گرفته شده و با توجه به ماهیت بخش چند نفره آنلاین، کاربران عادی شبکه پلی استیشن نتورک از تجربه این نسخه همچنان محروم هستند.

در طرف دیگر، نسخه رایگان بازی دستینی 2 برای کنسول ایکس باکس وان با کمی تاخیر از ساعت 20:30 دقیقه روز شنبه 16 تیر ماه امسال به وقت ایران (ساعت 9:00 دقیقه هفتم جولای به وقت PDT) تا ساعت 11:29 دقیقه روز چهارشنبه 20 تیر ماه به وقت ایران (ساعت 11:59 دقیقه شب دهم جولای به وقت PDT) در اختیار علاقه مندان و بازیکنان قرار می گیرد. این نسخه نیز به مانند نسخه پلی استیشن 4 بازی، فقط و فقط برای کاربران و اعضای سرویس ایکس باکس گلد در نظر گرفته شده است.

ناگفته نماند؛ متاسفانه استودیوی بانجی و شرکت اکتیویژن تا به این لحظه هیچ اشاره ای به انتشار نسخه رایگان این عنوان بر روی پلتفرم رایانه شخصی مبتنی بر سیستم عامل ویندوز نکرده اند.

توجه داشته باشید که درصورت خرید نسخه کامل بازی، هیچ جای نگرانی برای دستاوردها، امیتازات و پیشرفت های خود پس از اتمام مدت زمان تجربه نسخه رایگان دستینی Destiny 2 بر روی هر دو کنسول پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان وجود ندارد، چرا که تمامی دستاوردها، اچیومنت ها، امتیازات (XP) و پیشرفت ها در صورت خرید نسخه کامل، به صورت خودکار به آن انتقال می یابد.

در طول بازه زمانی مذکور، بازیکنان و گیمرها در نسخه رایگان این عنوان می توانند شخصیت مورد علاقه در بخش تک نفره داستانی را خلق کرده و خود را با طی ماموریت های داستانی بازی سرگرم کنند. در کنار این بخش، نسخه رایگان بازی Destiny 2 شامل بخش چند نفره آنلاین نیز می شود که علاقه مندان در این بخش به تمامی حالت های مبارزه آن دسترسی کامل دارند. به علاوه، تمامی Gear ها و سلاح موجود در نسخه پایه بازی نیز در نسخه دمو وجود دارد.

از دیگر خبرهای مرتبط با بازی دستینی 2 می توان به انتشار بسته الحاقی Destiny 2: Forsaken در روز 13 شهریور ماه سال 97 (4 سپتامبر سال جاری میلادی) اشاره کرد. این بسته الحاقی که به عنوان دومین اکسپنشن یا همان DLC بازی شناخته می شود، در جریان رویداد E3 2018 رسما معرفی شد و حالت جدیدی به نام Gambit را به بخش چند نفره آنلاین بازی اضافه می کند. حالت گمبیت تلفیقی از نبردهای PvE و PvP است که در آن دو تیم چهار نفره به همراه موج های مختلف دشمنان هوش منصوعی مبارزه خواهند کرد که این دشمنان هوش مصنوعی به مراتب شرایط را برای نابودی تیم حریف سخت و دشوار می کند.

لازم به ذکر است؛ بازی پرطرفدار و محبوب Destiny 2 در روز 6 سپتامبر سال میلادی جاری (مصادف با 15 شهریور ماه سال ۱۳۹۶) به صورت رسمی بر روی دو کنسول نسل هشتم ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴ منتشر شد. سپس، شرکت نامدار اکتیویژن در روز 2 آبان ماه سال 96 (24 اکتبر) این عنوان ویدیویی را به دست پی سی بازها و دارندگان پلتفرم رایانه شخصی رساند.

حال در پایان این خبر، فراموش نکنید که دیدگاه و نظرات شخصی خود را پس از تجربه نسخه رایگان بازی دستینی 2 با ما و سایر کاربران رسانه کلیک در میان بگذارید.

ارسال نظر