با Nintendo Switch در هر زمان و هر جایی با هر کس که می‌خواهید بازی کنید!

به زودی کنسول بازی Nintendo Switch با قابلیت بازی در هر مکان و هر زمان و با هر کس، به بازار‌های جهانی خواهد آمد و تجربه تازه‌ای از بازی‌های ویدیویی خانگی را برای کاربران فراهم خواهد کرد.

با Nintendo Switch در هر زمان و هر جایی با هر کس که می‌خواهید بازی کنید!

به گزارش کلیک- در آگهی تجاری که به تازگی از Nintendo Switch منتشر شده، نینتندو خبر از انتشار رسمی این پلتفرم را در ماه آینده می‌دهد.

ماهیت ترکیبی پلتفرم به بازی‌بازان، امکان بازی در هر جایی، با هر کسی در هر زمان را می‌دهد.

نینتندو در ماه اکتبر سال گذشته طی یک ویدیوی رسمی، پلتفرم جدید خود را معرفی کرد.

کنسول بازی دستی Nintendo Switch

Nintendo Switch یک سیستم بازی ویدیویی خانگی است که نه تنها در خانه به تلویزیون متصل می‌شود. بلکه بلافاصله با استفاده از صفحه نمایش ۶٫۲ اینچی خود به یک کنسول بازی دستی هم تبدیل می‌شود. برای نخستین بار، بازی‌بازان از یک تجربه کنسول تماما خانگی در هر زمان و هر مکانی، لذت ببرند. صفحه نمایش آن دارای قابلیت چند لمسی خازنی برای بازی‌های سازگار با این قابلیت است. شارژ باتری می‌تواند بیشتر از شش ساعت دوام بیاورد که البته این میزان، بسته به شرایط استفاده و نرم افزار متفاوت خواهد بود. به عنوان نمونه، با یک بار شاٰرژ می‌توانید به مدت سه ساعت The Legend of Zelda: Breath of the Wild را بازی کنید. Nintendo Switch را می‌توان با متصل کردن AC آداپتور آن به درگاه USB-c کنسول، شارژ کرد.

اوایل امسال، Tatsumi Kimishima، رییس کمپانی نینتندو در اظهاراتی، اعلام کرده بود که: Nintendo Switch نوع تازه‌ای از سیستم بازی خانگی است که طیف گسترده‌ای از حالت‌های مختلف بازی را ارائه می‌کند. وی در ادامه اظهاراتش بیان کرده بود که: ما دنیایی با تجربه‌های تازه را معرفی خواهیم کرد که به وسیله سخت‌افزار Nintendo Switch و کنترلر‌های Joy-Con امکان‌پذیر خواهد بود.

Nintendo Switch طی دو هفته آینده در تاریخ ۳ مارچ به صورت رسمی به بازار خواهد آمد.

ارسال نظر