عناوین رایگاه ماه آگوست شبکه پلی استیشن پلاس مشخص شد

بخش سرگرمی کمپانی ژاپنی سونی، همانند شرکت رقیب خود یعنی مایکروسافت، با اتمام هر ماه میلادی چندین بازی ویدیویی را به صورت رایگان در اختیار دارندگان کنسول های خود یعنی پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۳ و پلی استیشن ویتا قرار می دهد. روز گذشته، رموندی ها لیست عناوین رایگان ماه آتی میلادی شبکه ایکس باکس لایو را منتشر کردند و حال نوبت شرکت سونی رسیده است. رایگان شدن عناوین برای سه پلتفرم مختلف سونی تحسین برانگیز است و بیانگر اهمیت سونی به کاربران خود است اما متاسفانه در ماه آگوست، وضعیت عناوین رایگان شده شبکه پلی استیشن پلاس در مقایسه با ایکس باکس لایو مناسب نیست و شاهد حضور بازی معروف و شناخته شده نیستیم. برای مشاهده لیست بازی های ویدیویی و همچنین کسب اطلاعات بیشتر، همراه رسانه کلیک باشید.

عناوین رایگاه ماه آگوست شبکه پلی استیشن پلاس مشخص شد

روز گذشته، رموندی ها لیست عناوین رایگان ماه آتی میلادی شبکه ایکس باکس لایو را منتشر کردند و حال نوبت شرکت سونی رسیده است. رایگان شدن عناوین برای سه پلتفرم مختلف سونی تحسین برانگیز است و بیانگر اهمیت سونی به کاربران خود است اما متاسفانه در ماه آگوست، وضعیت عناوین رایگان شده شبکه پلی استیشن پلاس در مقایسه با ایکس باکس لایو مناسب نیست و شاهد حضور بازی معروف و شناخته شده نیستیم. برای مشاهده لیست بازی های ویدیویی و همچنین کسب اطلاعات بیشتر، همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک، چند ساعت پیش کمپانی بزرگ سونی در بلاگ رسمی خود، لیست کامل عناوین رایگان ماه آگوست سال میلادی جاری شبکه پلی استیشن پلاس را منتشر کرد. بر این اساس، دارندگان کنسول پلی استیشن ۴ که در شبکه پلی استیشن پلاس عضو هستند، می توانند سه بازی Tricky Towers، Rebel Galaxy و Ultratron را به صورت رایگان دریافت کنند و برای همیشه به تجربه این سه عنوان ویدیویی بپردازند.

علاوه بر این، مشترکین شبکه پلی استیشن پلاس کنسول PlayStation 3 نیز در ماه آگوست امسال به صورت رایگان، قادر به تجربه سه عنوان Yakuza 5، Retro/Grade و Ultratron خواهند بود. حال نوبت کنسول دستی این شرکت یعنی پلی استیشن ویتا است که بخش سرگرمی کمپانی مشهور سونی، دو عنوان Patapon 3 و Ultratron را برای کاربران خود در نظر گرفته که در صورت عضویت در شبکه پلی استیشن پلاس، می توانند به صورت رایگان این دو بازی را دریافت کنند و برای همیشه، در حساب کاربری خود نگه دارند.

همان طور که ملاحظه نمودید، هیچ کدام از عناوین رایگان شده ماه آگوست مشهور و شناخته شده نیست و گویا این ماه، کاربران باید قید بازی های رایگان این شبکه را بزنند. این در حالی است که مایکروسافت، دو بازی Warriors Orochi 3 Ultimate و WE 2K16 که هر کدام به ارزش ۵۹٫۹۹ دلار می باشند، به صورت رایگان در اختیار دارندگان کنسول ایکس باکس وان قرار می دهد. بدون تردید از پیشنهادات و تخفیف های شبکه ایکس باکس لایو نمی توان گذشت و عملکرد شبکه Xbox Live، تا به امروز رضایت بخش بوده است.

به هر حال، در صورتی که عضو شبکه پلی استیشن پلاس هستید، حتما این عناوین رایگان را دریافت کنید چرا که این فرصت تنها یک بار پیش می آید و در صورت عدم دریافت عناوین زیر، پس از اتمام ماه آگوست مجبور به پرداخت هزینه جهت خرید آن ها خواهید بود.

توجه داشته باشید که این عناوین ارائه شده، مخصوص شبکه پلی استیشن پلاس بوده و در صورتی که شما عضو شبکه پلی استیشن نتورک باشید، نمی توانید این عناوین را دریافت کنید! شبکه پلی استیشن پلاس در واقع نوعی حساب کاربری شبکه پلی استیشن نتورک محسوب است که در صورت عضویت در آن، می توانید از مزایی همچون دریافت بازی های رایگان هر ماه، تخفیف های ۵۰ درصدی (و بالاتر) در هنگام خرید بازی از فروشگاه پلی استیشن، دسترسی به بخش چند نفره بازی ها و… بهره مند شوید. عضویت در این سرویس ویژه سونی به صورت پولی است و شما با پرداخت هزینه به صورت ماهانه، سه ماهه، شش ماهه و یک ساله در آن عضو خواهید شد. برای عضویت در سرویس پلاس شبکه PlayStation، کافیست به فروشگاه رسمی سونی یعنی پلی استیشن استور مراجعه فرمایید و با پرداخت هزینه مورد نظر، به صورت آنی در این سرویس عضو و از مزایای ویژه آن بهره مند شوید.

در جدول زیر، می توانید لیست کامل عناوین رایگان ماه آگوست سال میلادی جاری (۲۰۱۶) شبکه پلی استیشن پلاس به همراه نمره متا، استودیوی سازنده و کمپانی ناشر را مشاهده کنید.

نام بازی پلتفرم نمره متای بازی استودیوی سازنده کمپانی ناشر
Tricky Towers پلی استیشن ۴ ۱۰۰ / ۶۸ وی یرد بی یرد وی یرد بی یرد
Rebel Galaxy پلی استیشن ۴ ۱۰۰ / ۶۴ دابل دمج گیمز دابل دمج گیمز
Yakuza 5 پلی استیشن ۳ ۱۰۰ / ۸۳ استودیوی بازی سازی سگا کمپانی سگا
Retro/Grade پلی استیشن ۳ ۱۰۰ / ۷۸ ۲۴ کارت گیمز ۲۴ کارت گیمز
Patapon 3 پلی استیشن ویتا ۱۰۰ / ۷۴ استودیوی ژاپن اس آی ای بخش سرگرمی شرکت سونی
Ultratron پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۳ و پلی استیشن ویتا ۱۰۰ / ۷۴ پاپی گیمز پاپی گیمز

همچنین می توانید لیست عناوین رایگان ماه آگوست سال ۲۰۱۶ شبکه بزرگ ایکس باکس لایو را در رسانه کلیک مشاهده کنید. جهت مراجعه به صفحه این مطلب، بر روی این نوشته کلیک کنید.

در پایان این گزارش، دیدگاه شما در رابطه با عناوین رایگان ماه اگوست شبکه پلی استیشن پلاس چیست؟ آیا بازی مورد علاقه شما در لیست بالا حضور دارد؟ بازی های ویدیویی رایگان شده این ماه را چگونه ارزیابی می کنید؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خودتان را در رسانه کلیک به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر