عناوین رایگان ماه ژوئن شبکه پلی استیشن پلاس مشخص شد

طبق روال همیشه، دو شبکه پلی استیشن و ایکس باکس لایو، با اتمام هر ماه میلادی، لیست عناوین ویدیویی رایگان ماه آینده شبکه خود را در بلاگ های رسمی خود منتشر می کنند. با اینکه جدیدترین کنسول کمپانی سونی، کنسول پلی استیشن ۴ است، این شرکت تنها از کنسول نسل هشتم خود پشتیبانی نمی کند و از سایر کنسول ها که در گذشته به فروش رسیده اند نیز، پشتیبانی می کند و برای دارندگان آن ها، عناوین زیادی را به صورت رایگان قرار می دهد. همچنین تخفیف هایی که در طول ماه و هفته در شبکه پلی استیشن اجرا می شوند، برای تمامی کنسول ها نیز در نظر گرفته می شوند. در ماه می، سه عنوان ویدیویی برای کنسول PlayStation 4 و دو بازی برای کنسول پلی استیشن ۳ و پلی استیشن ویتا در نظر گرفته شده بود که شما، تا به امروز، قادر به دریافت آن ها بودید. حال با توجه به اینکه، ماه می میلادی فردا به اتمام می رسد و وارد ماه ژوئن می شویم، سونی لیست عناوین رایگان شبکه پلی استیشن پلاس ماه ژوئن را در بلاگ رسمی خود منتشر کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده لیست کامل، همراه رسانه کلیک باشید.

عناوین رایگان ماه ژوئن شبکه پلی استیشن پلاس مشخص شد

با اینکه جدیدترین کنسول کمپانی سونی، کنسول پلی استیشن ۴ است، این شرکت تنها از کنسول نسل هشتم خود پشتیبانی نمی کند و از سایر کنسول ها که در گذشته به فروش رسیده اند نیز، پشتیبانی می کند و برای دارندگان آن ها، عناوین زیادی را به صورت رایگان قرار می دهد. همچنین تخفیف هایی که در طول ماه و هفته در شبکه پلی استیشن اجرا می شوند، برای تمامی کنسول ها نیز در نظر گرفته می شوند. در ماه می، سه عنوان ویدیویی برای کنسول PlayStation 4 و دو بازی برای کنسول پلی استیشن ۳ و پلی استیشن ویتا در نظر گرفته شده بود که شما، تا به امروز، قادر به دریافت آن ها بودید. حال با توجه به اینکه، ماه می میلادی فردا به اتمام می رسد و وارد ماه ژوئن می شویم، سونی لیست عناوین رایگان شبکه پلی استیشن پلاس ماه ژوئن را در بلاگ رسمی خود منتشر کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده لیست کامل، همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک، بر اساس اطلاعات موجود در بلاگ رسمی پلی استیشن، دارندگان کنسول پلی استیشن ۴ می توانند در ماه ژوئن، دو بازی NBA 2K16 و Gone Home: Console Edition را به صورت رایگان دریافت کنند و پس از دریافت بازی، این دو عنوان در حساب کاربری آن ها ثبت شده و می توانند برای همیشه به تجربه آن بپردازند.

همان طور که اشاره کردیم، عناوین رایگان هر ماه شبکه پلی استیشن پلاس تنها به کنسول پلی استیشن ۴ محدود نمی شوند و سونی دو بازی Echochrome و Siren: Blood Curse (از قسمت اول تا قسمت دوازدهم) را برای دارندگان کنسول نسل هفتم یعنی پلی استیشن ۳ در نظر گرفته است. علاوه بر این، کاربران کنسول پلی استیشن ویتا نیز می توانند در طول این ماه، دو عنوان God of War: Chains of Olympus و Little Deviants را به صورت رایگان هدیه بگیرند.

توجه داشته باشید که این عناوین، مخصوص شبکه پلی استیشن پلاس بوده و در صورتی که شما عضو شبکه پلی استیشن نتورک باشید، نمی توانید این عناوین را دریافت کنید. شبکه پلی استیشن پلاس نوعی حساب کاربری شبکه پلی استیشن نتورک محسوب می شود که عضویت در این شبکه، پولی است! از مزایای این شبکه می توان به بازی های رایگان هر ماه، تخفیف های ۵۰ (و بالاتر) در هنگام خرید بازی از فروشگاه پلی استیشن، دسترسی به بخش چند نفره بازی ها و… اشاره کرد که در صورت پرداخت هزینه، این قابلیت ها برای حساب کاربری شما فعال خواهد شد.

برای عضویت در سرویس پلاس شبکه PlayStation، کافیست به فروشگاه آن و یا فروشگاه های معتبر خارجی مراجعه فرمایید. عضویت در این شبکه به صورت دائمی نیست و شما با توجه به مبلغ پرداختی، می توانید به مدت یک ماه، سه ماه، شش ماه و یک سال در این سرویس عضو شوید و از تمامی مزایای آن بهره مند شوید. پیشنهاد ما برای خرید این نوع اشتراک، فروشگاه رسمی شبکه پلی استیشن می باشد چرا که پس از پرداخت، حساب کاربری به صورت آنی برای شما فعال خواهد شد.

در زیر می توانید لیست کامل عناوین رایگان ماه ژوئن میلادی امسال (۲۰۱۶) شبکه پلی استیشن پلاس را مشاهده کنید.

عناوین رایگان کنسول پلی استیشن ۴:

  • NBA 2K16
  • Gone Home: Console Edition

عناوین رایگان کنسول پلی استیشن ۳:

  • Echochrome
  • Siren: Blood Curse (Episodes 1-12)

عناوین رایگان کنسول پلی استیشن ویتا:

  • God of War: Chains of Olympus
  • Little Deviants

در پایان این گزارش، دیدگاه شما در رابطه با عناوین رایگان ماه ژوئن شبکه پلی استیشن پلاس چیست؟ آیا شما عضو شبکه پلی استیشن پلاس هستید؟ بازی های ویدیویی رایگان شده این ماه را چگونه ارزیابی می کنید؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خودتان را در رسانه کلیک به اشتراک بگذارید.

منبع: بلاگ رسمی شبکه پلی استیشن (Blog.US.PlayStation)

ارسال نظر