بازی های رایگان ماه ژانویه 2018 پلی استیشن پلاس معرفی شد

رسانه کلیک - با اینکه چند روز بیشتر تا پایان سال میلادی 2017 باقی نمانده، شرکت ژاپنی سونی اخیرا فهرست بازی های رایگان ماه ژانویه 2018 پلی استیشن پلاس را منتشر کرد.

بازی های رایگان ماه ژانویه 2018 پلی استیشن پلاس معرفی شد

در حالی که تنها چند روز تا آغاز سال نو میلادی 2018 زمان باقی مانده است، طبق روال همیشه شرکت سونی اسامی بازی های رایگان ماه ژانویه 2018 پلی استیشن پلاس را در بلاگ رسمی خود به اشتراک گذاشت که این بار هم شاهد عرضه رایگان شش بازی ویدیویی مختلف هستیم.

بر خلاف عناوین ویدیویی رایگان ماه ژانویه سرویس ایکس باکس لایو گلد که بازی های چندان معروف و شاخصی نیستند، سونی برای کاربران سرویس پلی استیشن پلاس سنگ تمام گذاشته است! هدیه ویژه کریسمس این شرکت به دارندگان کنسول پلی استیشن 4، بازی معروف و بی نظیر Deus Ex: Mankind Divided است که بدون شک به عنوان یکی از بازی های برتر سال میلادی 2016 شناخته می شود. همچنین، فصل اول بازی Batman: The Telltale Series که روایتگر ماجراجویی های مهیج شخصیت دوست داشتنی بتن است، به صورت رایگان در دسترس کاربران پلی استیشن پلاس قرار می گیرد.

از طرفی دیگر، سونی برای دارندگان هدست واقعیت مجازی پلی استیشن یا همان PSVR و دوربین Move، دو بازی ویدیویی StarBlood Arena و !That's You را در نظر گرفته است. دو عنوان ویدیویی Sacred 3 و Book of Unwritten Tales 2 نیز در طول این ماه برای کنسول نسل هفتم سونی یعنی پلی استیشن 3 به طور کامل رایگان خواهد بود.

بازی های رایگان ماه ژانویه 2018 پلی استیشن پلاس

در صورتی که هنوز هم از کنسول دستی پلی استیشن ویتا استفاده می کنید، در ماه ژانویه سال آینده میلادی می توانید دو عنوان ویدیویی Psycho-Pass: Mandatory Happiness و Uncanny Valley را به صورت رایگان دریافت و تجربه کنید. ناگفته نماند، بازی Uncanny Valley به لطف قابلیت پشتیبانی از بازی های نسل گذشته، بر روی کنسول پلی استیشن 4 نیز قابل اجرا است.

ذکر این نکته مهم است که فرصت دریافت رایگان بازی های ماه دسامبر سال میلادی 2017 در طی چند روز آینده به اتمام می رسد. بنابراین، چنانچه تا به امروز موفق به دریافت بازی های رایگان این ماه سرویس پلی استیشن پلاس نشده اید، فورا نسبت به دریافت بازی های Darksiders II: Deathinitive Edition، فورما 8، Kung Fu Panda: Showdown of the Legendary Legends اقدام کنید.

در ادامه می توانید اسامی بازی های رایگان ماه ژانویه 2018 پلی استیشن پلاس را مشاهده کنید.

بازی های رایگان کنسول پلی استیشن 4

  • Deus Ex: Mankind Divided
  • Batman: The Telltale Series
  • StarBlood Arena (نیاز به هدست واقعیت مجازی پلی استیشن)
  • That's You!

بازی های رایگان کنسول پلی استیشن 3

  • Sacred 3
  • Book of Unwritten Tales 2

بازی های رایگان کنسول پلی استیشن ویتا

  • Psycho-Pass: Mandatory Happiness
  • Uncanny Valley

بازی های رایگان ماه ژانویه 2018 پلی استیشن پلاس

به علاوه، کاربران شبکه ایکس باکس لایو و دارندگان کنسول های ایکس باکس وان و ایکس باکس 360 در ماه ژانویه سال میلادی 2018 به عناوین نه چندان شاخصی از قبیل The Incredible Adventures of Van Helsing، Zombi، Tomb Raider: Underworld و Army of Two دسترسی دارند. برای اطلاع از جزئیات بیشتر، بر روی این لینک کلیک کنید.

توجه داشته باشید که عناوین ویدیویی فوق مخصوص کاربران و مشترکین سرویس پلی استیشن پلاس بوده و در صورتی که شما جز کاربران عادی شبکه پلی استیشن نتورک باشید، قادر به دریافت این عناوین نخواهید بود. شبکه پلی استیشن پلاس یکی از سرویس های ویژه شبکه پلی استیشن نتورک (PSN) به شمار می رود که عضویت در آن پولی است. علاقه مندان و دارندگان کنسول های پلی استیشن 4، پلی استیشن 3 و پلی استیشن ویتا می توانند با پرداخت مبالغ مختلف، در بازه های زمانی گوناگون عضو این سرویس شده و از کلیه مزایا و امکانات آن بهره مند شوند. از مزایای سرویس پلی استیشن پلاس می توان به امکان دسترسی به بخش چند نفره آنلاین بازی ها، دریافت رایگان تعدادی بازی به صورت ماهانه، تخفیف های ویژه و غیره اشاره کرد.

در حال حاضر، عضویت یک ماهه، سه ماهه و یک ساله سرویس پلی استیشن پلاس به ترتیب با مبالغ 9.99 دلار، 24.99 دلار و 59.99 دلار در فروشگاه رسمی پلی استیشن به فروش می رسد. جهت خرید حق اشتراک، بر روی این لینک کلیک کنید.

شایان ذکر است؛ به دلیل فرا رسیدن سال نو میلادی، شرکت ژاپنی سونی به رسم هر سال تخفیف های وسوسه انگیز و باورنکردنی ای را بر روی عناوین ویدیویی جدید و قدیم اعمال کرده است. خوشبختانه این تخفیف ها شامل بازی های جدید و مشهور از جمله Call of Duty: WWII، نید فور اسپید پی بک، Middle-earth™: Shadow of War، اساسین کرید اوریجین، Star Wars Battlefront II، فیفا 18، Madden NFL 18، دستینی 2، Fortnite و Battlefield™ 1 Revolution و غیره نیز می شود که می توانید واپسین روزهای سال میلادی 2017 را با تجربه عناوین ویدیویی جدید سپری کنید. برای اطلاع از کلیه پیشنهادها، به فروشگاه رسمی پلی استیشن مراجعه کنید.

حال، دیدگاه خود را در رابطه با بازی های رایگان ماه ژانویه 2018 پلی استیشن پلاس با ما و دیگر کاربران رسانه کلیک به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر