بازی های رایگان ماه جولای 2018 پلی استیشن پلاس معرفی شد

رسانه کلیک - شرکت ژاپنی سونی به رسم همیشه در آستانه آغاز ماه جولای، اسامی بازی های رایگان ماه جولای 2018 پلی استیشن پلاس را در بلاگ رسمی خبری خود به اشتراک گذاشت.

بازی های رایگان ماه جولای 2018 پلی استیشن پلاس معرفی شد

در حالی که روزهای پایانی ماه ژوئن را سپری می کنیم، شرکت سونی اخیرا اسامی بازی های رایگان ماه جولای 2018 پلی استیشن پلاس برای مشترکین این سرویس را اعلام کرد. بنا به سنت همیشگی، سونی در این ماه دو بازی ویدیویی را برای هر کدام از کنسول های خود اعم از پلی استیشن 4، پلی استیشن 3 و پلی استیشن ویتا در نظر گرفته است که بازی پرطرفدار Heavy Rain به عنوان برجسته ترین عنوان حاضر در این لیست به شمار می رود.

این روزها که جدیدترین اثر ویدیویی استودیوی کوآنتیک دریم (Quantic Dream) تحت عنوان Detroit: Become Human به دلیل ارائه گیم پلی درگیرکننده، داستان مهیج و ایده های جالب، حسابی بازیکنان و دارندگان کنسول پلی استیشن 4 را به خود مشغول کرده است، یکی از قدیمی ترین و بهترین اثر آن ها به نام Heavy Rain به صورت رایگان در طول ماه جولای سال جاری میلادی در اختیار کاربران و مشترکین سرویس پلی استیشن پلاس قرار می گیرد.

بنابراین، فرصت مناسبی پیش روی دارندگان کنسول پلی استیشن 4 و اعضای سرویس پلی استیشن پلاس قرار گرفته است که در حال حاضر پس از پایان مراحل و ماموریت های Detroit: Become Human، به سراغ تجربه اثر نسل هفتم استودیوی کوآنتیک دریم یعنی Heavy Rain بروند چرا که بی شک تجربه این عنوان شما را برای مدت طولانی به خود سرگرم می کند. جدا از عنوان پرطرفدار Heavy Rain، دارندگان کنسول پلی استیشن 4 در ماه آتی میزبان بازی اکشن و نقش آفرینی Absolver نیز هستند.

اما از کنسول پلی استیشن 4 که بگذریم، کاربران کنسول پلی استیشن 3 در این ماه به صورت رایگان به دو بازی Deception IV: The Nightmare Princess و Rayman 3 HD دسترسی دارند. همچنین، سونی همچنان به انتشار بازی های رایگان بر روی کنسول دستی پلی استیشن ویتا ادامه می دهد و بدین ترتیب، این افراد می توانند دو عنوان ویدیویی Space Overlords و Zero Escape: Zero Time Dilemma را به صورت رایگان تجربه کنند.

ذکر این نکته مهم است که بازی Space Overlords به لطف پشتیبانی از قابلیت کراس بای، بر روی دو کنسول پلی استیشن 4 و پلی استیشن 3 نیز قابل اجرا است. به بیان ساده تر، دارندگان تمامی کنسول های پلی استیشن در ماه جولای قادر به دریافت و تجربه بازی نام برده هستند.

لازم به یادآوری است که برای دریافت رایگان عناوین ویدیویی زیر و افزودن آن ها به حساب کاربریتان نیازی به دریافت کامل دیتا و محتوای بازی ها نیست، بلکه پس طی مراحل خرید رایگان و تایید نهایی آن، عناوین ویدیویی به حساب کاربری شما اضافه شده و تا زمانی که عضو سرویس ویژه پلی استیشن پلاس باشید، با مراجعه به صفحه اختصاصی این عناوین در فروشگاه PS Store می توانید دیتا و محتویات بازی ها را دریافت کنید و از تجربه رایگان آن ها لذت ببرید.

بازی های رایگان ماه جولای 2018 پلی استیشن پلاس

فراموش نکنید که معرفی بازی های رایگان ماه جولای 2018 پلی استیشن پلاس به منزله اتمام فرصت دریافت بازی های رایگان ماه گذشته است. از این رو، با توجه به اینکه تنها چند روز تا پایان فرصت دریافت بازی های رایگان ماه ژوئن این سرویس باقی مانده است، هم اکنون دو بازی محبوب و پرطرفدار XCOM 2 و Trials Fusion را به حساب کاربری خود اضافه کنید و در ایام تابستان از تجربه این دو نهایت لذت را ببرید.

در ادامه می توانید فهرست اسامی بازی های رایگان ماه جولای 2018 پلی استیشن پلاس را مشاهده کنید. کلیه عناوین ویدیویی زیر از روز پنج شنبه 14 تیر ماه سال 97 (5 جولای سال جاری میلادی) به صورت رایگان در دسترس بازیکنان هر پلتفرم قرار می گیرد.

بازی های رایگان کنسول پلی استیشن 4

  • Absolver
  • Heavy Rain

بازی های رایگان کنسول پلی استیشن 3

  • Deception IV: The Nightmare Princess
  • Rayman 3 HD

بازی های رایگان کنسول پلی استیشن ویتا

  • Space Overlords
  • Zero Escape: Zero Time Dilemma

شایان ذکر است؛ عناوین ویدیویی مذکور فقط و فقط برای مشترکین سرویس پلی استیشن پلاس در نظر گرفته شده است و درصورتی که شما در این سرویس ویژه شبکه پلی استیشن نتورک عضو نباشید، قادر به دریافت رایگان بازی های مذکور نخواهید بود و برای تجربه آن ها، می بایست آن ها را از فروشگاه پلی استیشن استور خریداری کنید.

گفتنی است؛ سرویس پلی استیشن پلاس یکی از سرویس های پولی شبکه پلی استیشن نتورک برشمرده می شود که کاربران به ازای پرداخت مبالغ مختلف، در بازه های زمانی متفاوت یک ماهه، سه ماهه و یک ساله در آن عضو شده و از تمامی مزایا و امکانات این سرویس بهره مند می شوند. از جمله مهم ترین امکانات این سرویس می توان به امکان تجربه بخش چند نفره عناوین ویدیویی، دریافت تعدادی بازی رایگان به صورت ماهانه، بهره مندی از تخفیف های بیشتر و ویژه در خرید از فروشگاه پلی استیشن استور و غیره اشاره کرد.

در حال حاضر، عضویت یک ماهه، سه ماهه و یک ساله سرویس پلی استیشن پلاس به ترتیب با مبالغ 9.99 دلار، 24.99 دلار و 59.99 دلار در فروشگاه رسمی پلی استیشن استور به فروش می رسد. جهت خرید حق عضویت این سرویس، بر روی این لینک کلیک کنید.

نکته قابل توجه دیگر این است که شرکت ژاپنی سونی به تازگی تخفیف ویژه و وسوسه انگیزی را تحت رویداد PS Plus Specials در فروشگاه پلی استیشن استور بر روی عناوین ویدیویی نامداری از جمله Mortal Kombat XL، بتلفیلد 4، Tom Clancy's The Division، بتلفیلد هارد لاین، Assassin's Creed Rogue Remastered، اساسین کرید سیندیکیت، سیزن پس های بازی Call of Duty Black Ops III اعمال کرده است.

بر اساس گفته سونی، این رویداد و پیشنهادهای ویژه تا ساعت 7:30 دقیقه بعد از ظهر روز چهارشنبه 20 تیر ماه به وقت ایران (11 جولای) ادامه دارد و فقط برای اعضای سرویس پلی استیشن پلاس قابل استفاده است. برای مشاهده لیست کامل تخفیف ها به فروشگاه پلی استیشن استور مراجعه کنید.

حال در پایان این خبر، دیدگاه شما در رابطه با بازی های رایگان ماه جولای 2018 پلی استیشن پلاس چیست؟ آیا انتظارات شما از عناوین ویدیویی رایگان این ماه سرویس PS Plus برآورده شد؟ نظرات و دیدگاه های شخصی خود در این زمینه را با ما و دیگر کاربران رسانه کلیک در میان بگذارید.

ارسال نظر