عرضه جهانی واقعیت مجازی پلی استیشن از ماه اکتبر

به گزارش کلیک،  آندرو هاس سرپرست بخش بازی سونی در مراسم مطبوعاتی کنفرانس طراحان بازی که در سان فرانسیسکو برگزار شد، این خبر را اعلام کرد و اُکیلوس ریفت  هم خبر عرضه هدست مجازی خود را یک روز  پیش از اعلام سونی در این کنفرانس اعلام کرد این هدست با قابی با لبه برآمده طراحی شده است و یک نمایشگر ۵٫۷ اینچی هم در آن تعبیه شده است و پشتیبانی از حرکت ۳۶۰ درجه سر، ارائه زاویه ۱۰۰ درجه و  مدت زمان پاسخ گویی ۱۸ میلی ثانیه بین زمان حرکت سر و مشاهده تصویر درست از جمله ویژگی‌های این هدست محسوب می‌شوند.

عرضه جهانی واقعیت مجازی پلی استیشن از ماه اکتبر

به گزارش کلیک، آندرو هاس سرپرست بخش بازی سونی در مراسم مطبوعاتی کنفرانس طراحان بازی که در سان فرانسیسکو برگزار شد، این خبر را اعلام کرد و اُکیلوس ریفت هم خبر عرضه هدست مجازی خود را یک روز پیش از اعلام سونی در این کنفرانس اعلام کرد این هدست با قابی با لبه برآمده طراحی شده است و یک نمایشگر ۵٫۷ اینچی هم در آن تعبیه شده است و پشتیبانی از حرکت ۳۶۰ درجه سر، ارائه زاویه ۱۰۰ درجه و مدت زمان پاسخ گویی ۱۸ میلی ثانیه بین زمان حرکت سر و مشاهده تصویر درست از جمله ویژگی‌های این هدست محسوب می‌شوند.

هاس اذعان کرد که سیاست شرکت این است که هدست را با قیمتی مناسب عرضه کند تا علاقه ‌مندان به فناوری واقعیت مجازی در سطح گسترده‌ای تمایل به خرید آن داشته باشند.

وی در ادامه گفته‌های خود افزود که شرکت عمیقا باور دارد که برای جذب کاربران به هر فناوری جدید باید آن را با قیمت مناسب عرضه کرد.

قیمت ۳۹۹ دلاری این هدست از قیمت ۵۹۹ دلاری هدست واقعیت مجازی اکیلوس ریفت که خبر آن در کنفرانس اعلام شد، به مراتب کمتر است. اکیلوس قصد دارد تعدادی از لوازم جانبی را هم به بازار عرضه کند که شامل کامپیوتری قوی بهینه شده برای استفاده از هدست و هدست واقعیت مجازی ریفت که پیش فروش آن با پایه قیمت ۱،۴۹۹ از ماه فوریه آغاز می‌شود، است.

تونی کی، معاون ارشد بخش فروش و بازاریابی شرکت یوبیسافت، که یک شرکت طراح بازی است اذعان کرد که قیمت یکی از عوامل مهم است اما محتوای بازی هم یکی از عوامل بسیار مهم برای جذب علاقه مندان خواهد بود.

شرکت یوبیسافت قصد دارد بازی‌های Eagle Flight و Werewolves را برای واقعیت مجازی پلی استیشن در پاییز امسال عرضه کند.

وی ادامه داد که در نهایت این مشتریان هستند که زمانی که استفاده از این فناوری را آغاز می‌کنند، در مورد قیمت مناسب آن تصمیم می‌گیرند.

شرکت اذعان کرده است که ۲۳۰ طراح بازی در حال ساختن بازی برای واقعیت مجازی پلی استیشن هستند و انتظار می‌رود که تا زمان عرضه این هدست ۵۰ بازی آماده شود. کاربران می‌‌توانند برنامه استفاده از واقعیت مجازی را با نام Playroom VR از پلی استیشن استور دانلود کنند و شش بازی را به صورت رایگان بازی کنند.

شرکت سونی همکاری خود را با شرکت طراح بازی EA اسپرت و لوکاس فیلم برای ارائه یک بازی از سری بازی‌های Star Wars Battlefronts را آغاز کرده است که به صورت انحصاری فقط برای پلی استیشن عرضه خواهد شد.

منبع: thestar

ارسال نظر