PSN در روز ۵ اردیبهشت از دسترس خارج خواهد شد

بنا به بیانیه منتشر شده از سوی بخش سرگرمی کمپانی سونی، شبکه محبوب پلی استیشن نتورک در روز ۲۵ آوریل امسال (مصادف با ۵ اردیبهشت سال ۹۶) به منظور تعمیرات و بهبود وضعیت سرورها، از دسترس خارج خواهد شد. البته بر اساس گفته شرکت ژاپنی سونی، تعمیرات و بهبود وضعیت سرورهای شبکه پلی استیشن کمتر از یک ساعت به طول خواهد انجامید که در این مدت، تنها بخشی از خدمات این شبکه از دسترس خارج می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

PSN در روز ۵ اردیبهشت از دسترس خارج خواهد شد

البته بر اساس گفته شرکت ژاپنی سونی، تعمیرات و بهبود وضعیت سرورهای شبکه پلی استیشن کمتر از یک ساعت به طول خواهد انجامید که در این مدت، تنها بخشی از خدمات این شبکه از دسترس خارج می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک ، کمپانی نامدار سونی به منظور بهبود وضعیت سرورها و رفع مشکلات سرویس پلی استیشن نتورک، سرورهای این شبکه را در روز ۲۵ آوریل سال میلادی جاری (مصادف با ۵ اردیبهشت ماه سال ۹۶) به مدت یک ساعت از دسترس خارج خواهد کرد. همان طور که گفته شد، این تعمیرات به سرعت انجام خواهد شد و شاهد قعطی طولانی مدت نخواهیم بود. تعمیرات سرورهای شبکه پلی استیشن از ساعت ۹:۳۰ دقیقه قبل از ظهر (ساعت دقیق تعمیرات وابسته به محل زندگی و تنظیمات ساعت حساب کاربری شماست) شروع و تا ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه قبل از ظهر روز ۵ اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

تعمیرات شبکه PlayStation Network مختص یک ریجین خاص نیست بلکه سرور تمامی ریجین ها در تاریخ ذکر شده از دسترس خارج خواهند شد. هدف اصلی این تعمیرات، بروز رسانی، بهبود عملکرد و رفع مشکلات شبکه پلی استیشن نتورک علام شده است. در طول تعمیرات، تمامی کاربران به فروشگاه پلی استیشن استور و بخش مدیریت حساب کاربری خود دسترسی نخواهند داشت اما سایر سرویس ها و خدمات این شبکه در دسترس قرار خواهند داشت. به عبارت دیگر، بازیکنان و کاربران تمامی کنسول های شرکت سونی می توانند به حساب شخصی خود وارد شوند و به تجربه عناوین ویدیویی خود (حتی بخش مولتی پلیر آنلاین) بپردازند.

وب سایت اطلاع رسانی لحظه ای وضعیت سرورهای شبکه پلی استیشن نتورک در طول این بروز رسانی در دسترس می باشد. از این رو، برای کسب آگاهی از وضعیت سرورهای شبکه PSN، بر روی این نوشته کلیک کنید.

شرکت سونی در بیانیه ای از کاربران شبکه پلی استیشن نتورک خواسته که در طول این تعمیرات، کنسول خود را در حالت Primary قرار دهند. جهت فعال سازی حالت Primary، ابتدا وارد حساب کاربری شبکه پلی استیشن نتورک شوید. سپس با مراجعه به بخش تنظیمات (Settings) و کلیک بر روی گزینه مدیریت حساب کاربری (PlayStation Network/Account Management)، حالت Primary کنسول خود را فعال کنید. (Activate as Your Primary PS4)

بخش سرگرمی کمپانی سونی هر از چند ماهی سرورهای شبکه پلی استیشن نتورک را بررسی و بروز رسانی می کند. در این بروز رسانی، امنیت حساب کاربری این شبکه پرمخاطب بهبود یافته و برخی از مشکلات آن نیز برطرف می شود. خوشبختانه شرکت سونی و مهندسین آن تمام تلاش خود را به کار می گیرند تا مدت زمان تعمیرات سرورها را کاهش دهند. به علاوه، زمانی که سونی برای تعمیرات سرورها در نظر گرفته، زمان خوبیست چرا که در این زمان، بسیاری از کاربران شبکه PlayStation Network در حالت آفلاین قرار دارند. در سوی دیگر، از آنجا که در طول تعمیرات، امکان تجربه بخش چند نفره آنلاین عناوین ویدیویی فراهم شده، از دسترس خارج شدن فروشگاه پلی استیشن و بخش تنظیمات حساب کاربری تاثیر چندانی به فعالیت بازیکنان و کاربران نخواهد گذاشت.

در پایان این خبر، دیدگاه شما در خصوص تعمیرات شبکه پلی استیشن نتورک چیست؟ به نظر شما در سال میلادی ۲۰۱۷، عملکرد سرورها و وضعیت آنلاینی شبکه پلی استیشن نتورک بهتر بوده یا ایکس باکس لایو؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خود را با ما در میان بگذارید.

ارسال نظر