کوالکام پیشنهاد 121 میلیارد دلاری برودکام را رد کرد!

رسانه کلیک - کوالکام یکی از شرکت های مطرح در زمینه تولید تراشه های موبایل و همچنین مودم های پرسرعت گوشی های هوشمند محسوب می شود. کمپانی برودکام طی یک سال اخیر پیشنهادهای زیادی را جهت تصاحب کوالکام ارائه کرده که همگی آن ها از سوی این شرکت آمریکایی رد شده اند.

کوالکام پیشنهاد 121 میلیارد دلاری برودکام را رد کرد!

سال گذشته اعلام شد که برودکام به دنبال خریداری شرکت کوالکام است و برای تصاحب آن پیشنهادی با ارزش بالاتر از 100 میلیارد دلار ارائه داده است ( برودکام در حال مذاکره برای خرید کوالکام است ). کوالکام این پیشنهاد را نپذیرفت و اعلام کرد که ارزش این شرکت بیشتر است. با این حال برودکام در هفته گذشته پیشنهاد جدیدی را به کوالکام ارائه کرد ( پیشنهاد 120 میلیارد دلاری شرکت برودکام برای تصاحب کوالکام ).

آخرین پیشنهاد کمپانی برودکام ارزشی برابر با 121 میلیارد دلار داشت که این پیشنهاد نیز از سوی این سازنده تراشه رد شد. برودکام در اوایل این ماه میلادی اعلام کرده بود که در این ماه آخرین پیشنهاد خود را برای خرید کوالکام ارائه می کند. بر اساس گزارشات کوالکام آخرین پیشنهاد شرکت برودکام را نیز رد کرده است. این کمپانی اعلام کرده که این پیشنهاد ارزش شرکت تحت مدیریت آن ها را کم در نظر گرفته است.

این شرکت برای رد پیشنهاد کمپانی برودکام بیانیه زیر را منتشر کرد:

پیشنهاد ارائه شده کمتر از ارزش واقعی کوالکام است. فرصت های بی شماری برای تکنولوژی 5G در بازار وجود دارد و ما نیز در حال پیشروی در این زمینه هستیم. پیشنهاد برودکام این موقعیت را در نظر نگرفته است.

در حالی که مبلغ 120 میلیارد دلار می تواند آخرین پیشنهاد برودکام محسوب شود، کوالکام هنوز فروش خود را غیرممکن نمی داند. علت این امر را باید در بیانیه کوالکام جستجو کرد. این شرکت از عبارت «کم در نظر گرفتن ارزش این شرکت» استفاده کرده است که می تواند به معنای این باشد که کوالکام به دنبال مبلغ پیشنهادی بالاتری است.

ارسال نظر