دوربین عکاسی فوری با لنز زاویه باز

دوربین های عکاسی فوری معمولاً ساختار بسیار ساده ای دارند و اکثر این دوربین‌ها فاقد لنز با دیافراگم می‌باشند ولی اکنون شاهد دوربین عکاسی فوری هستیم که دارای لنز زاویه باز یا واید است.

دوربین عکاسی فوری با لنز زاویه باز

به گزارش کلیک -دوربین های عکاسی فوری، معمولاً بسیار ساده ساخته می شوند و در ساخت آن ها از شیوه هایی استفاده می شود تا هر کسی به راحتی بتواند با آن ها کار کند؛ اما حالا شاهد دوربین عکاسی فوری هستیم که دارای یک لنز ۲۱ میلی متری با دیافراگم ۴٫۵ است. این دوربین در ماه آوریل در اختیار مشتاقان قرار می گیرد.

این دوربین ممکن است ظاهر متفاوتی با بقیه دوربین های عکاسی فوری داشته باشد ولی از نظر ساختار یکسان است. در این دوربین نیز می توان به راحتی از فیلم های لوموگرافی فوجی فیلم استفاده کرد؛ اما یکی از فرق های عمده این دوربین با دوربین های عکاسی فوری معمولی این است که شما در این دوربین با یک لنز سر و کار دارید و به راحتی می توانید بر روی موضوع مورد نظر خود فوکوس کنید و این خود یکی از محاسن این دوربین عکاسی فوری با لنز است.

دوربین عکاسی فوری با لنز زاویه باز

لنز ۳۸ میلی متری تقریباً زاویه ای برابر با لنز ۲۱ میلی متری بر روی دوربین فول فریم به ما می دهد، بازترین دیافراگم این دوربین ۴٫۵ است، عدسی این دوربین شامل ۹ عدسی در ۴ گروه است و رفلکت های اضافی را از سطح کار برمی‌دارد. عمل فوکوس در این دوربین اتوماتیک صورت می پذیرد و کمترین فاصله ای که این دوربین توانایی فوکوس کردن دارد فاصله ۰٫۳ متر یا ۱۱٫۸ اینچ است.

دوربین عکاسی فوری با لنز زاویه باز

این دوربین عکاسی فوری در بیرمنگام انگلستان رونمایی شد و توانست توجهات زیادی را به خود جلب کند. همراه با این دوربین شما می توانید از تجهیزات متناسب با آن نیز استفاده کنید، فیلتر هایی برای این دوربین در نظر گرفته شده اند که به راحتی بر روی دهانه لنز قرار می گیرندو هم چنین یک لنز زاویه نزدیک نیز همراه با این دوربین قابل خریداری است.

دوربین عکاسی فوری با لنز زاویه باز

این دوربین در مرحله تولید انبوه است و در ماه آوریل عرضه می شود، متأسفانه نمی توان به تولیدکنندگان این دوربین پیشنهاد هایی داد که در بهتر شدن کار خود از آن استفاده کنند. یکی از این پیشنهاد ها استفاده از لنز برای عکاسی سلفی است که شاید بهتر بود که این لنز بر روی این دوربین عکاسی فوری قرار می گرفت.

دوربین عکاسی فوری Automat Glass Magellan در حال حاضر به صورت پیش فروش قابل خریداری است و با قیمت ۱۸۹ دلار عرضه می شود، این دوربین در نیمه دوم آوریل عرضه می شود.

ارسال نظر