نقد و بررسی گجت QuietOn؛ کاهش صداهای مزاحم در یک چشم بر هم زدن

گوش گیر های QuietOn، به منظور کاهش صداهای اطراف و آلودگی های سوتی در گوش قرار می گیرد، این گوش گیر ها در بازار با استقبال بسیار خوبی مواجه شده است، نقد و بررسی گوش گیر های QuietOn به شناخت بهتر این محصول کمک می کند.

نقد و بررسی گجت QuietOn؛ کاهش صداهای مزاحم در یک چشم بر هم زدن

کلیک -گوش یکی از اعضای بسیار مهم در بدن انسان است و بسیاری از افراد در مشاغلی به سر می برند که با صدای بسیار زیادی سر و کار دارند. گوش گیر، گوش بند های بسیار متنوعی در بازار وجود دارد و این گوش گیر ها از جنس سیلیکون و حتی ابری و با قیمت بسیار ارزان در بازار پیدا می شوند و گوش گیر هایی با قیمت های بالا نیز در بازار دیده می شود. اما دلیل استفاده از گوش گیر چیست و کاربر چه استاندارد هایی را مد نظر دارد.

گوش گیر های معمولی تنها راه گوش را مسدود می کنند و فیلتری بر سر راه این گوش گیر ها قرار ندارد تا قابل تنظیم باشند و هوشمند باشد تا میزان صدای دریافتی از اطراف را تشخیص دهد و برای هر فرکانسی با هر صدایی ممنوعیتی قائل شود. صداهای اطراف ما دارای فرکانس های بسیار متنوعی است. صدای موسیقی فرکانس بالایی دارد و صدای تلفن صحبت کردن فردی در کنار شما فرکانس پایین و معمولی دارد و برخی صداها نیز فرکانس پایینی دارند.

نقد و بررسی گوش‌گیرهای کاهش‌دهنده صداهای مزاحم

گوش گیر های QuietOn نسل جدیدی از گوش گیر ها هستند که علاوه بر وزن کم، هیچ سیمی نیز ندارد و به راحتی قابل استفاده است. این گوش گیر ها دارای وزن بسیار کمی هستند و حتی در هنگام خواب نیز قابل استفاده است و کاربر نیز هیچ جسم سنگینی در گوش خود احساس نمی کند. گوش گیر های QuietOn صداهای اطراف را دریافت کرده و آن ها را به فاز دیگری منتقل می کند و فرکانس این صدا بسیار ضعیف شده و به گوش ما می رسد. این اولین باری نیست که با فناوری گوش گیر های بی سیم مواجه می شویم ولی وجه تمایز این گوش گیر با گوش گیر های دیگر وزن کم آن است.

گوش گیر های QuietOn دارای کیف قابل حمل است و به خوبی می تواند شارژ را تا چندین ساعت نگاه دارد. گوش گیر های QuietOn می تواند به راحتی ۵۰ ساعت شارژ را نگاه دارد و در یک مسافرت و در مسیر طولانی همراه کاربر باشد. سخت افزار این گوش گیر ساختار بسیار ساده ای دارد و در این گوش گیر خبری از پیچ و مهره های اضافی نیست.

نقد و بررسی گوش‌گیرهای کاهش‌دهنده صداهای مزاحم

کاربرد های QuietOn تنها در یک زمینه نیست. این گوش گیر می تواند در سفر طولانی، در کتابخانه، در شب هنگام همراه شما باشد و به راحتی صداهای اضافی و مزاحم را کم کند و برای شما آرامش و تمرکز را به ارمغان بیاورد. اگر شما فرد حواس پرتی هستید این گوش گیر می تواند یک وسیله بسیار کاربردی برای شما باشد. معمولاً این محصول مورد استفاده افرادی قرار می گیرد که در تمرکز کردن دچار مشکل هستند و در فضاهای پر سر و صدا نمی توانند به راحتی تمرکز کنند. البته باید به این نکته نیز اشاره کرد که تنها صداهای زیاد افراد را آزار نمی دهد. بسیاری از افراد در هنگام خواب دچار مشکل های بسیار زیادی می شوند و کوچک ترین صدا ها نیز باعث اختلال خواب آن ها می شود. این گوش گیر برای آن ها نیز محصول بسیار خوبی است.

صداهای بسیار زیادی هستند که در طول روز در فضاهای عمومی ما را آزار می دهند. صدای پارس سگ در یک پارک، صدای گریه کودک در مترو و اتوبوس، صدای اتومبیل ها در نیمه شب، همه این ها برای بسیاری از افراد آزار دهنده است. در نمودار زیر می توانید عملکرد این گوش گیر را به خوبی مشاهده کنید و میزان افت صدا با استفاده از این گوش گیر را مشاهده کنید. در نمودار زیر این گوش گیر با یک گوش گیر ابری و فومی مقایسه شده است و به وضوح تفاوت کارکرد را می توان دید.

نقد و بررسی گوش‌گیرهای کاهش‌دهنده صداهای مزاحم

گوش گیر های QuietOn کمی گران قیمت است و چیزی حدود ۲۰۰ دلار است ولی این ۲۰۰ دلار می‌تواند برای افرادی که با مشکل تمرکز مواجه هستند بسیار مؤثر باشد و آن ها را تا مدت ها از شر صداهای مزاحم خلاص کند.

نقد و بررسی گوش‌گیرهای کاهش‌دهنده صداهای مزاحم

گوش بند QuietOn در حال حاضر در وب سایت Indiegogo marketplace شامل تخفیف شده است و با قیمت ۱۹۸ دلار به فروش می رسد و در وب سایت آمازون نیز با قیمت ۱۹۹ دلار به فروش می رسد.

ارسال نظر