سرورهای Rainbow Six Siege از دسترس خارج شد

به تازگی کمپانی فرانسوی یوبی سافت تمامی سرورهای بازی Rainbow Six Siege را به منظور تعمیرات و بهبود وضعیت آن ها از دسترس خارج کرد. تعمیرات سرورهای بازی ریبو سیکس مختص یک پلتفرم نیست بلکه در بازه زمانی مختلف، تمامی سرورهای پلتفرم ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴ و رایانه شخصی بازی به مدت نیم ساعت از دسترس خارج شدند. برای کسب اطلاعات بیشتر و تاریخ دقیق اتمام تعمیرات، همراه رسانه کلیک باشید.

سرورهای Rainbow Six Siege از دسترس خارج شد

تعمیرات سرورهای بازی ریبو سیکس مختص یک پلتفرم نیست بلکه در بازه زمانی مختلف، تمامی سرورهای پلتفرم ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴ و رایانه شخصی بازی به مدت نیم ساعت از دسترس خارج شدند. برای کسب اطلاعات بیشتر و تاریخ دقیق اتمام تعمیرات، همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک، بخش بازی سازی کمپانی یوبی سافت به تازگی سرورهای بازی ریبنو سیکس را به حالت آفلاین قرار دادند تا تمامی سرورها را مورد بررسی و تعمیر قرار دهند. با وجود گذشت بیش از یک و نیم سال از انتشار بازی، در حال حاضر این عنوان پرطرفدار دارای مشکلات و باگ های فراوانیست که سازندگان با انتشار بروز رسانی های متعدد، سعی در بهبود وضعیت بازی دارند. اخیرا کمپانی یوبی سافت در بیانیه ای از تاریخ دقیق برنامه تعمیرات سرورهای بازی Tom Clancy's Rainbow Six Siege خبر داد که گویا در پی این تعمیرات نیم ساعته، سرور تمامی پلتفرم های بازی از دسترس خارج شدند. ساعت شروع و پایان تعمیرات سرورها بسته به نوع پلتفرم بازی متفاوت است. در ادامه می توانید زمان دقیق شروع و پایان تعمیرات هر پلتفرم را مشاهده فرمایید.

  • تعمیرات سرور نسخه پلی استیشن ۴ بازی - زمان شروع: ساعت ۶:۳۰ دقیقه بعد از ظهر امروز (۳۱ فروردین) به وقت ایران - زمان پایان: ساعت ۷:۰۰ دقیقه بعد از ظهر همان روز
  • تعمیرات سرور نسخه ایکس باکس وان بازی - زمان شروع: ساعت ۷:۰۰ دقیقه بعد از ظهر امروز به وقت ایران - زمان پایان: ساعت ۷:۳۰ دقیقه بعد از ظهر همان روز
  • تعمیرات سرور نسخه رایانه شخصی بازی - زمان شروع: ساعت ۷:۳۰ دقیقه بعد از ظهر امروز به وقت ایران - زمان پایان: ساعت ۸:۰۰ دقیقه بعد از ظهر همان روز
بروز رسانی خبر:

خوشبختانه تعمیرات سرور بازی ریبو سیکس با موفقیت انجام گرفت و تمامی سرورهای بازی به حالت عادی خود بازگشتند. هم اکنون به تجربه بازی بپردازید...

در این تعمیرات، برخی از مشکلات و باگ های بخش مولتی پلیر (چند نفره) بازی برطرف می شود. یوبی سافت در بیانیه ای دیگر اعلام کرد که بیشتر مشکلات پلتفرم های ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴ بازی Tom Clancy's Rainbow Six Siege در طول این تعمیرات برطرف نخواهد شد بلکه هم اکنون بر روی بروز رسانی ویژه ای مشغول به کار است. مشکل نمایش ارور ۶-۰x00001000 در نسخه پی سی بازی با ارائه راه حلی مناسب به طور کامل رفع خواهد شد. همچنین مشکلات نمایش اشتباه امتیاز MMR پس از اتمام راند در بخش Ranked بازی (تمامی نسخه ها و پلتفرم ها) برطرف می شود.

لازم به ذکر است پس از اتمام تعمیرات سرورها، بروز رسانی کوچکی با حجم ۴۰ مگابایت برای تمامی نسخه ها عرضه خواهد شد تا تغییرات به وجود آورده را در پوشه های بازی اعمال نماید.

گفتنی است روز گذشته کمپانی یوبی سافت بروز رسانی جدیدی تحت شماره ۲٫۱٫۳ برای تمامی نسخه های بازی Tom Clancy's Rainbow Six Siege منتشر کرد. این بروز رسانی که بیشتر بر روی تعادل سازی قدرت اپراتورها (شخصیت های بازی) تمرکز داشت، با حجمی در حدود ۴۰۰ مگابایت در دسترس بازی بازان و گیمرها قرار گرفت. در این بروز رسانی، دوربین مخصوص اپراتور Glaz بهبود یافته و تغییراتی در قدرت اپراتورهای Montagne، Echo و Hibana صورت گرفته است. به علاوه، در این بروز رسانی بخشی از مشکلات گیم پلی برطرف شده اما همچنان بازی از باگ ها و مشکلات زیادی رنج می برد. البته کمپانی یوبی سافت ادعا می کند که از باگ های بازی اطلاع دارد و در آینده نزدیک، تمامی مشکلات را برطرف خواهد کرد.

بازی پرطرفدار Rainbow Six Siege از سری محبوب Tom Clancy، در تاریخ ۱ دسامبر سال میلادی ۲۰۱۵ مصادف با ۱۰ آذر ماه سال ۹۴ برای کنسول های نسل هشتم دو کمپانی مایکروسافت و سونی (ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴) و همچنین رایانه های شخصی منتشر شد و شما هم اکنون می توانید نسخه استاندارد این بازی رقابتی را با قیمت ۴۹٫۹۹ دلار از فروشگاه های پلی استیشن، ایکس باکس لایو، استیم و یوپلی خریداری کنید.

در انتهای این خبر، دیدگاه شما در رابطه با سرورهای بازی Rainbow Six Siege چیست؟ آیا شما هم از مشکلات و باگ های موجود در بخش چند نفره (Casual، Ranked و Terrorist Hunt) دست و پنجه نرم می کنید؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خود را با دیگر کاربران رسانه کلیک به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر