پشتیبانی از بازی Rainbow Six Siege ادامه دارد

رسانه کلیک - با گذشت دو سال از انتشار بازی Rainbow Six Siege شرکت یوبی سافت قول داده است که برای سومین سال متوالی از این عنوان پشتیبانی و محتویات جدیدی را به آن اضافه کند.

پشتیبانی از بازی Rainbow Six Siege ادامه دارد

به نظر می رسد که شرکت فرانسوی یوبی سافت به‌ این راحتی دست از بازی فوق العاده محبوب Rainbow Six Siege برنمی دارد و برای سومین سال متوالی قصد دارد که همچنان به پشتیبانی رایگان از بازی ادامه دهد و محتویات بیشتری را برای آن عرضه کند.

اگرچه در زمان انتشار بازی رینبو سیکس سیج ، این عنوان چندان به جایگاه اصلی خود نرسید و نتوانست دیدگاه و نظر اغلب منتقدان و بازیکنان را به خود جلب کند. اما به مرور زمان و به لطف انتشار محتویات جدید از جمله اپراتور (شخصیت های مبارز) و نقشه های جدید، کم کم به محوبیت و تعداد بازیکنان آن اضافه شد. از این رو، یوبی سافت پس از مشاهده پیشرفت خیره کننده بازی، برای دومین سال متوالی رسما از ادامه پشتیبانی رایگان خود خبر داد تا ضمن رفع مشکلات و باگ ها، همواره محتویات بیشتری را در اختیار گیمرها و طرفداران قرار دهد.

حال با توجه به اینکه هم اکنون دو سال از انتشار بازی Rainbow Six Siege می گذرد، سازندگان و توسعه دهندگان تصمیم گرفته اند که برای سومین سال متوالی از این عنوان پشتیبانی کنند. چندی پیش، شرکت یوبی سافت برنامه های پشتیبانی عنوان رینبو سیکس سیج در سال سوم را به اشتراک گذاشت که بر اساس آن، شاهد عرضه هشت اپراتور جدید و دو نقشه تازه به بازی هستیم.

مثل گذشته، برنامه پشتیبانی سال سوم بازی Rainbow Six Siege شامل چهار فصل است که در بازه های زمانی مختلف سال میلادی 2018، به صورت رایگان به دست طرفداران و بازیکنان می رسد. همان طور که در بالا اشاره کردیم، این چهار فصل در مجموع هشت اپراتور جدید و دو نقشه تازه به بازی اصلی اضافه می کند. یکی از این دو نقشه در ایتالیا و دیگری در مراکش واقع است که متاسفانه هنوز جزئیات و تصاویری مرتبط به آن ها در دست نیست.

فصل اول از پشتیبانی سال سوم بازی Rainbow Six Siege تحت عنوان به همراه دو اپراتور فرانسوی و روسیه‌ای و رویداد چالش برانگیز جدیدی به نام Outbreak در اوایل سال میلادی آینده (2018) عرضه می شود.

شایان ذکر است؛ در حال حاضر آخرین بسته الحاقی سال دوم بازی رینبو سیکس سیج ، Operation White Noise نام دارد که در پی آن نقشه جدید واقع در کره جنوبی و سه اپراتور تازه به بازی راه می یابند که یکی از آن اپراتور، نیرو ارتش لهستانی است که گروه عملیاتی GROM نیروهای لهستانی را تکمیل می کند. همچنین، دو اپراتور دیگر نیز از گروه ضربت 707 کشور کره جنوبی به بازی اضافه می شود.

به علاوه، روز گذشته مراسم فینال مسابقات لیگ حرفه‌ای Rainbow Six Siege برگزار شد که شرکت فرانسوی یوبی سافت در جریان آن اطلاعات اندکی در خصوص این بسته الحاقی ارائه کرد. با این وجود، بازهم از تاریخ انتشار دقیق نسخه کامل و نهایی آن اطلاعی نداریم. البته نسخه آزمایشی این بسته گسترش دهنده هم اکنون در دسترس کاربران Technical Test Servers بازی قرار گرفته است تا بازیکنان جهت بهبود نسخه کامل، مشکلات و باگ های احتمالی را سازندگان گزارش دهند.

بازی فوق العاده جذاب و مهیج Rainbow Six Siege از سری محبوب Tom Clancy در تاریخ ۱ دسامبر سال میلادی ۲۰۱۵ مصادف با ۱۰ آذر ماه سال ۹۴ توسط شرکت یوبی سافت بر روی کنسول های ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴ و همچنین رایانه شخصی مبتنی بر سیستم عامل ویندوز منتشر شد.

در حال حاضر، نسخه استارتر بازی با قیمت ۱۴٫۹۹ دلار در شبکه استیم و یوپلی و همچنین نسخه استاندارد آن با قیمت ۴۹٫۹۹ دلار در فروشگاه های پلی استیشن استور، ایکس باکس لایو، استیم و یوپلی به فروش می رسد. گفتنی است؛ دو نسخه مذکور از لحاظ محتویات هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند و خریداران نسخه استارتر به تمامی نقشه ها، اپراتورها، سلاح و سایر آیتم های شخصی سازی دسترسی دارند. البته این افراد جهت خرید اپراتورها و لوازم های دیگر باید پول درون بازی فوق العاده بیشتری را پرداخت کنند.

حال، دیدگاه شما در رابطه ادامه پشتیبانی سومین سال متوالی از بازی Rainbow Six Siege چیست؟ به نظر شما، این اقدام یوبی سافت به چه میزان در ادامه موفقیت و فروش بازی تاثیر گذار است؟

منبع: Attack Of The Fanboy

ارسال نظر