تاریخ انتشار بازی Red Dead Redemption 2 لو رفت

ساعاتی پیش خرده فروش انگلستانی، صفحه پیش فروش بازی Red Dead Redemption 2 را بروز رسانی کرد که در طی آن، تاریخ انتشار بازی لو رفت. بنا به ادعای این خرده فروش، عنوان مورد انتظار رد دد ۲ در تاریخ ۲۶ سپتامبر سال میلادی ۲۰۱۷ مصادف با سه شنبه ۴ مهر ماه سال ۱۳۹۶ برای دو پلتفرم پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان عرضه خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

تاریخ انتشار بازی Red Dead Redemption 2 لو رفت

بنا به ادعای این خرده فروش، عنوان مورد انتظار رد دد ۲ در تاریخ ۲۶ سپتامبر سال میلادی ۲۰۱۷ مصادف با سه شنبه ۴ مهر ماه سال ۱۳۹۶ برای دو پلتفرم پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان عرضه خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک ، بدون شک یکی از بزرگترین و مورد انتظارترین عناوین ویدیویی امسال، بازی Red Dead Redemption 2 است که کمپانی راک استار خود را برای عرضه ای بزرگ آماده می کند. پس از معرفی رسمی این عنوان، متاسفانه سازندگان هیچ اطلاعاتی در خصوص تاریخ انتشار بازی در اختیار طرفداران و بازی بازان قرار ندادند. البته همه تحلیل گران و علاقه مندان منتظر نمایش خیره کننده این بازی در نمایشگاه باشکوه E3 2017 هستند چرا که در طول این رویداد، ویدیوها و اطلاعات بیشتری از بازی رد دد ۲ منتشر خواهد شد.

اگر خبرهای دنیای گیم را دنبال کرده باشید، حتما مطلع هستید که کمپانی نامدار راک استار تاریخ انتشار تقریبی بازی را مشخص کرده است. چند ماه پیش، سازندگان اعلام کردند که بازی Red Dead Redemption 2 برای عرضه در فصل پاییز برنامه ریزی شده است. حال خرده فروش معتبر انگلستانی صفحه پیش فروش بازی رد دد ۲ را در فروشگاه رسمی خود بروز رسانی کرد. در این بروز رسانی، تاریخ انتشار بازی از حالت نامشخص خارج شده و شاهد نمایش تاریخ انتشار دقیق بازی هستیم. بنا به اطلاعات درج شده در فروشگاه این خرده فروش، بازی Red Dead Redemption 2 در تاریخ ۲۶ سپتامبر سال میلادی ۲۰۱۷ مصادف با سه شنبه ۴ مهر ماه سال ۱۳۹۶ برای دو کنسول نسل هشتم پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان عرضه خواهد شد.

با کمی دقت می توان دریافت که بیشتر بازی های ویدیویی در روز سه شنبه (اوایل هفته میلادی) منتشر می شوند. همچنین عرضه بازی Red Dead Redemption 2 در اواسط فصل پاییز نیز می تواند به فروش فوق العاده بازی تاثیر به سزایی بگذارد. ناگفته نماند که به احتمال زیاد این تاریخ لو رفته دچار تغییراتی شود و سازندگان برای رفع مشکلات احتمالی در مراحل ساخت و توسعه بازی، مجبور شوند که تاریخ عرضه بازی را تغییر دهند. بنابراین باید منتظر واکنش کمپانی راک استار در برابر این خبر یا برگزاری مراسم E3 امسال بمانیم.

شایان به ذکر است سال گذشته، کاربری به نام مدئون در وب سایت معتبر نئو گف تصویری از نقشه بازی Red Dead Redemption 2 را بر روی خروجی این وب سایت قرار داد. پس از انتشار این تصویر، مسئولین وب سایت نئو گف به سرعت تصویر فاش رفته را حذف کردند . برای مشاهده نقشه این عنوان و متن کامل خبر، بر روی این نوشته کلیک کنید.

نسخه اولیه بازی خارق العاده و محبوب Red Dead Redemption در تاریخ ۱۸ می سال ۲۰۱۰ (مصادف با ۲۸ اردیبهشت ماه سال ۱۳۸۹) بصورت رسمی توسط استودیوی های Rockstar Games, ak tronic Software & Services GmbH برای کنسول های نسل هفتم دو کمپانی مایکروسافت و سونی (کنسول ایکس باکس ۳۶۰ و پلی استیشن ۳) منتشر گردید. با گذشت زمان درخواست کاربران مبنی بر عرضه نسخه بهبود یافته و نسل هشتم بازی بیشتر و بیشتر شد به طوری که سرانجام نسخه بهبود یافته بازی برای کنسول های نسل هشتم ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴ پورت شد. کاربران و دارندگان کنسول ایکس باکس وان به لطف قابلیت Backward Compatibility (پشتیبانی از نسل گذشته) می توانند نسخه اول بازی رد دد را در کنسول خود تجربه کنند. گفتنی است درصورتی که نسخه ایکس باکس ۳۶۰ این عنوان ویدیویی پرطرفدار را تهیه کرده باشید، نیازی به پرداخت هزینه برای دریافت نسخه ایکس باکس وان نیست.

در پایان این خبر، دیدگاه شما در رابطه با بازی Red Dead Redemption 2 چیست؟ آیا خرده فروش انگلستانی زودتر از سازندگان تاریخ انتشار بازی را با طرفداران به اشتراک گذاشته یا این تاریخ صرفا یک شایعه است؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خود را با دیگر کاربران رسانه کلیک به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر