RedmiBook Pro 14S با پردازنده AMD Ryzen 5700U در فهرست Geekbench

رسانه کلیک - نام نوت‌بوک RedmiBook Pro 14S مجهز به پردازنده AMD Ryzen 5700U به تازگی در Geekbench ثبت شده است. به نظر می‌رسد این نوت‌بوک پیش‌رفت قابل توجهی نسبت به نسخه قبلی خود داشته است.

RedmiBook Pro 14S با پردازنده AMD Ryzen 5700U در فهرست Geekbench

نام نوت‌بوک RedmiBook Pro 14S به تازگی در Geekbench، پلتفرم محک زدن سخت‌افزارهای شناخته شده، مشاهده شده است. این لپ‌تاپ جدید از به‌روز‌ترین تراشه موبایل AMD Ryzen 5700U بهره می‌برد و به نظر می‌رسد توانسته از لحاظ عملکردی از نسخه قبلی خود، RedmiBook 14 پیشی بگیرد.

طبق گزارش NoteBookCheck، نام این نوت‌بوک در Geekbench مشاهده شده و حتی در آن محک هم زده شده. نتایج ثبت شده در Geekbench نشان داد که نتایج قابل توجهی وجود دارد زیرا پردازنده تلفن همراه موفق به کسب امتیاز بیش از 28 درصد بالاتر از آخرین نسل Ryzen 4700U شده است. تراشه قبلی در RedmiBook 14 که هم اکنون در بازار موجود است استفاده شده است، بنابراین به نظر می‌رسد نوت‌بوک‌های میل جدید این شرکت ارتقای عملکرد داشته باشد.

این لپ تاپ در Geekbench 5 محک زده شد و عملکرد آن در آزمون پردازش چند هسته‌ای اندازه گیری شد. Lucyne Zen 2-based Ryzen 5000 APU با یک عملکرد عالی همراه با پیشرفت و پشتیبانی از پردازنده گرافیکی یکپارچه و پشتیبانی از SMT می‌آید. به تازگی، AMD Ryzen 7 5700U در لپ‌تاپ‌های مختلف از برند‌های مختلف استفاده شده است ، اما آخرین سنجش عملکرد آن مربوط به RedmiBook Pro 14S از شرکت چینی شیائومی است.

برای اطلاعات بیشتر، Ryzen 7 5700U دارای 8 هسته و 16 رشته است که به آن کمک می‌کند تا نمره 6،431 را نسبت به امتیاز 5،018 نسخه 4700U بدست آورد. متأسفانه، این فقط یک محک است بنابراین ما فعلاً راهی برای تأیید مشخصات خاص لپ تاپ نداریم. علاوه بر این، باید منتظر اعلامیه رسمی شرکت قبل از ارائه هر گونه اظهارات مشخص باشیم. با این حال، با توجه به اینکه سری Ryzen 5000 جدیدترین پردازنده CPU تیم Red است، می توان انتظار داشت که لپ تاپ هایی مجهز به این تراشه در نیمه اول سال 2021 روانه بازار شوند.

ارسال نظر