نسخه چهارم، پنجم و ششم Resident Evil برای Xbox One و PS4 عرضه خواهند شد

این روزها بسیاری از عناوین قدیمی و محبوب توسط کمپانی های سازنده، بازسازی و برای کنسول های نسل هشتم دو کمپانی مایکروسافت و سونی عرضه شدند. برای این اقدام، بدون تردید باید بازی بازسازی شده در میان گیمرها محبوب باشد چرا که هزینه ساخت نسخه بازسازی شده بازی به دست بیاید. کمپانی ژاپنی کپ کام نیز با انتشار فرانچایز Resident Evil توانست در میان گیمرها و بازی بازها محبوب شود. این کمپانی به دلیل محبوبیت زیاد فرانچایز رزیدنت اویل، در گذشته نسخه ریمستر و اچ دی بازی های سری Resident Evil را برای رایانه های شخصی و کنسول ها عرضه کرد و توانست با فروش بالایی رو به رو شود. به تازگی کپ کام به صورت رسمی تایید کرد که عناوین Resident Evil 4, Resident Evil 5 و Resident Evil 6 برای کنسول های نسل هشتم ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 عرضه خواهند شد. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

نسخه چهارم، پنجم و ششم Resident Evil برای Xbox One و PS4 عرضه خواهند شد

برای این اقدام، بدون تردید باید بازی بازسازی شده در میان گیمرها محبوب باشد چرا که هزینه ساخت نسخه بازسازی شده بازی به دست بیاید. کمپانی ژاپنی کپ کام نیز با انتشار فرانچایز Resident Evil توانست در میان گیمرها و بازی بازها محبوب شود. این کمپانی به دلیل محبوبیت زیاد فرانچایز رزیدنت اویل، در گذشته نسخه ریمستر و اچ دی بازی های سری Resident Evil را برای رایانه های شخصی و کنسول ها عرضه کرد و توانست با فروش بالایی رو به رو شود. به تازگی کپ کام به صورت رسمی تایید کرد که عناوین Resident Evil 4, Resident Evil 5 و Resident Evil 6 برای کنسول های نسل هشتم ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 عرضه خواهند شد. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک، به تازگی کمپانی کپ کام به صورت رسمی از نسخه نسل هشتم عناوین رزیدنت اویل 4، رزیدنت اویل 5 و رزیدنت اویل 6 رونمایی کرد. بر اساس گفته های این کمپانی بازی ساز، عناوین ذکر شده در تاریخ های جداگانه برای کنسول های ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 عرضه خواهند شد. خوشبختانه تاریخ انتشار دقیق Resident Evil 6 برای کنسول های نسل هشتم مشخص شده است. طبق آخرین خبرها، این بازی در تاریخ 29 مارس سال میلادی 2016 مصادف با ۱۰ فروردین ماه سال 1395 برای دو کنسول Xbox One و PlayStation 4 عرضه می شود.

بازی Resident Evil 5 در تابستان سال میلادی جاری و نسخه چهارم این فرانچایز نیز در پاییز سال 2016 به صورت رسمی برای هر دو کنسول در دسترس قرار خواهند گرفت. هر کدام از بازی ها با قیمت 19.99 دلار، 19.99 یورو به فروش خواهند رسید که این مبلغ به محل زندگی شما بستگی دارد. علاوه بر این، نسخه فیزیکی تمامی بازی های ذکر شده فقط در آمریکای شمالی به صورت رسمی توسط کپ کام عرضه خواهد شد.

در زیر می توانید تصاویر منتشر شده از نسخه نسل هشتم بازی های Resident Evil 4, Resident Evil 5 و Resident Evil 6 را مشاهده کنید.

Resident_Evil_6_006_1456398019
Resident_Evil_6_005_1456398017
Resident_Evil_6_004_1456398015
Resident_Evil_6_003_1456398012
Resident_Evil_6_002_1456398011
Resident_Evil_6_001_1456398009

بازی Resident Evil 6 در تاریخ 2 اکتبر سال میلادی 2012 برای کنسول های ایکس باکس 360، پلی استیشن 3 و رایانه های شخصی مبتنی بر سیستم مایکروسافت ویندوز منتشر گردید. داستان نسخه ششم سری رزیدنت اویل، در سال ۲۰۱۳ روایت می گیردد. این یعنی فقط ۱۵ سال پس از رویدادهای شهر راکون زمان گذشته است. در ابتدای بازی، در شرق قاره اروپا حملات تروریستی فراوانی رو داده که جیک مولر (پسر آلبرت وسکر) برای جلوگیری از این حملات به آن منطقه فرستاده شده است. در این میان، نیروهای مقابله با حملات تروریستی ادعا می کنند که خون جیک مولر می تواند شهر را نجات دهد. پس از موافقت جیک از دستور داده شده، به همراه دوستش به منطقه ذکر شده می رود. در میانه راه ناگهان هیولای بزرگی نام آستاناک در جلو راه جک و دوستانش ظاهر می شود.

در پایان این خبر، دیدگاه شما در رابطه با عرضه نسخه بازسازی شده عناوین Resident Evil 4, Resident Evil 5 و Resident Evil 6 برای ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 چیست؟ آیا شما این عناوین را خریداری خواهید کرد؟ این اقدام کمپانی کپ کام را چگونه ارزیابی می کنید؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خودتان را در رسانه بزرگ کلیک به اشتراک بگذارید.

منبع: Dualshockers

ارسال نظر