نسخه فیزیکی بازی Rocket League تایید شد

یکی از عناوین محبوب این روزها، بدون تردید عنوان Rocket League می باشد که مدتی پیش به دلیل درخواست بسیار زیاد کاربران و دارندگان کنسول ایکس باکس وان، این عنوان برای کنسول Xbox One توسط استودیوی Psyonix عرضه شد. به تازگی استودیوی Psyonix اعلام کرد که در آینده نزدیک نسخه فیزیکی بازی راکت لیگ را برای تمامی پلتفرم ها عرضه کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

نسخه فیزیکی بازی Rocket League تایید شد

به تازگی استودیوی Psyonix اعلام کرد که در آینده نزدیک نسخه فیزیکی بازی راکت لیگ را برای تمامی پلتفرم ها عرضه کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک، مدتی پیش آقای Jeremy Dunham، مدیر بخش روابط عمومی استودیوی سایانیکس، در برنامه زنده تلویزیونی شبکه Twitch به صورت رسمی تایید کرد که بزودی نسخه فیزیکی بازی Rocket League برای هر سه پلتفرم کنسول ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و رایانه های شخصی عرضه می شود. پس از گذشت چند ساعت، این خبر توسط استودیوی سایانیکس در شبکه اجتماعی بزرگ فیس بوک نیز تایید شد.

با انتشار این خبر در شبکه اجتماعی فیس بوک، بسیاری از کاربران سوال های زیادی در خصوص نسخه فیزیکی بازی راکت لیگ از سازندگان پرسیدند که آن ها در پاسخ به سوالات، تنها از جمله "یک نسخه ویژه و فیزیکی" استفاده کردند. متاسفانه هنوز اطلاعات و جزئیات زیادی از نسخه فیزیکی بازی Rocket League در دسترس نیست و تاریخ انتشار دقیق این نسخه مشخص نشده است. انتظار می رود که این نسخه در ماه مارس سال میلادی جاری در فروشگاه های معتبر قابل خریداری باشد.

عنوان Rocket League در تاریخ ۷ جولای سال میلادی ۲۰۱۵ برای کنسول نسل هشتم کمپانی سونی (پلی استیشن ۴) و رایانه های شخصی مبتنی بر سیستم عامل مایکروسافت ویندوز منتشر شد. این عنوان به خوبی توانست در میان گیمرها محبوب شود و نمرات بسیار خوبی را کسب کرد و به همین مظور بسیاری از کاربران از سازندگان این بازی درخواست کردند که نسخه ایکس باکس وان این عنوان را نیز عرضه کند. سرانجام در تاریخ 17 فبریه سال 2016 عنوان راکت لیگ برای کنسول ایکس باکس وان عرضه شد و توانست فروش بالایی را تجربه کند. اگر شما یکی از کاربران سیستم عامل مک او اس هستید، نگران نباشید چرا که سازندگان قول انتشار نسخه مک او اس و لینوکس بازی Rocket League را نیز داده اند. البته تاریخ انتشار دقیق این نسخه هنوز مشخص نشده است.

بازی بی نظیر Rocket League توانست به خوبی نظر منتقدان و گیمرها را به خود جلب کند چرا که از افتخارات این بازی می توانیم به The Game Award for Best Independent Game, The Game Award for Best Sports/Racing Game, The Game Award for Best Multiplayer (نامزد بهترین بازی سال در بخش بازی های چند نفره، بهترین بازی مستقل سال و بهترین بازی ورزشی و مسابقه ای سال) اشاره کنیم. علاوه بر این جوایز، مدتی پیش مراسم DICE سال میلادی جاری برگزار شد که بازی راکت لیگ توانست در بخش های بهترین بازی از نظر گیم پلی آنلاین، بهترین بازی ورزشی سال و DICE Sprite برنده شود! همچنین بازی راکت لیگ، پرفروش ترین بازی کنسول پلی استیشن 4 در ماه فوریه بوده است.

در پایان این گزارش، دیدگاه شما در رابطه با عرضه نسخه فیزیکی بازی Rocket League چیست؟ آیا شما با این اقدام موافق هستید؟ آیا شما یکی از علاقه مندان خرید نسخه فیزیکی بازی های ویدیویی می باشید؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خودتان را حتما با دیگر کاربران رسانه بزرگ کلیک در میان بگذارید.

منبع: VG247

ارسال نظر