پرچمدار جدید اچ‌تی‌سی با نام HTC 10 معرفی شده و از نوزدهم آوریل عرضه می‌شود

بنا به تازه‌ترین گزارشات به دست آمده، ظاهرا اچ‌تی‌سی عرضه پرچمدار جدیدش را از روز نوزدهم آوریل آغاز می‌کند و این محصول با نام تجاری HTC 10 روانه بازار خواهد شد!

پرچمدار جدید اچ‌تی‌سی با نام HTC 10 معرفی شده و از نوزدهم آوریل عرضه می‌شود

همانطور که می‌دانید کمپان تایوانی اچ‌تی‌سی در سال ۲۰۱۵ به هیچ وجه عملکرد مطلوبی نداشت و میزان درآمدهای بخش موبایل این شرکت بسیار ناچیز بوده و این برند تایوانی رو به ورشکستگی است. در این بین پرچمدار جدید اچ‌تی‌سی می‌تواند نقشی اساسی در حل مشکلات مالی این کمپانی ایفاء کند و به نوعی این شرکت را از بحران ایجاد شده رهایی بخشد.

به گزارش کلیک، هم اکنون طراحی پرچمدار جدید سال ۲۰۱۶ اچ‌تی‌سی به پایان رسیده، اما این برند تایوانی علاقه‌ای به معرفی زود هنگام این محصول ندارد. ظاهرا اچ‌تی‌سی عقیده دارد که در حال حاضر توجه اغلب افراد به سمت و سوی پرچمداران دو کمپانی سامسونگ و ال‌جی معطوف است و رونمایی از پرچمدار جدید اچ‌تی‌سی در این بازه زمانی بازده مناسبی را برای این برند به همراه نخواهد داشت. احتمالا دلیل اصلی که اچ‌تی‌سی در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۶ یا همان رویداد MWC 2016 هم از پرچمدار جدیدش رونمایی نکرد همین امر بوده است. در واقع به نظر می‌رسد که اچ‌تی‌سی به دنبال یک زمان مناسب و پربازخورد به منظور رونمایی از پرچمدارش است.

طبق تازه‌ترین اطلاعات ارائه شده، به نظر می‌رسد که اچ‌تی‌سی پرچمدار جدیدش را با نام HTC 10 رونمایی می‌کند. همانگونه که می‌دانید مدت‌هاست که شایعات زیادی در رابطه با تغییر نام پرچمدار جدید این برند تایوانی منتشر می‌شود، اما هنوز اشاره دقیقی به نام آن نشده است. بنابراین این احتمال وجود که پرچمدار جدید اچ‌تی‌سی با نام HTC 10 معرفی گردد. همچنین به تازگی منبع شناخته شده @evleaks در شبکه اجتماعی توییتر مدعی شده که عرضه پرچمدار جدید اچ‌تی‌سی از روز نوزدهم آوریل آغاز می‌شود، بنابراین شاید در ماه جاری شاهد معرفی رسمی این گوشی از سوی اچ‌تی‌سی باشیم.

هم اکنون اطلاعات زیادی در رابطه با خصوصیات و ویژگی‌های سخت افزاری این محصول منتشر شده است. انتظار داریم که این گوشی از صفحه نمایشی ۵٫۱۵ اینچی و از نوع AMOLED با وضوح تصویر ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل یا اصطلاحا QHD بهره‌مند شود. دوربین اصلی آن احتمالا از سنسوری ۱۲ مگاپیکسلی و اولترپیکسل (UltraPixel) تشکیل می‌شود و سیستم روی چیپ (SoC) به کار گرفته شده در آن تراشه اسنپدراگون ۸۲۰ کوالکام خواهد بود. رم آن ۴ گیگابایتی بوده و حافظه داخلی پیش فرض دستگاه ظرفیت ۳۲ گیگابایتی خواهد داشت. ضمنا بدون تردید این گوشی هوشمند از حافظه جانبی و اتصال رم میکرو اس‌دی (Micro SD) نیز پشتیبانی به عمل می‌آورد.

با توجه به اینکه پرچمداران جدید سامسونگ یعنی دو گوشی گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج و همچنین پرچمدار کمپانی ال‌جی یعنی گوشی جی ۵ به طور رسمی معرفی شدند و به نوعی تب و تاب مربوط به رونمایی از آن‌ها کم‌تر شده، شاید زمان مناسبی باشد تا اچ‌تی‌سی در اقدامی غافلگیرکننده از پرچمدار جدیدش رونمایی کند. بنابراین این احتمال وجود دارد که در آینده نزدیک شاهد معرفی رسمی پرچمدار جدید اچ‌تی‌سی با نام HTC 10 باشیم و احتمالا عرضه این محصول از روز نوزدهم ماه آوریل آغاز می‌شود.

منبع: androidheadlines

ارسال نظر