E3 2016: قیمت مدل اسلیم کنسول ایکس باکس وان لو رفت

تنها چند دقیقه به برگزاری رسمی کنفرانس مطبوعاتی کمپانی مایکروسافت در رویداد E3 سال میلادی جاری، زمان باقی مانده و شایعات حضور نسخه اسلیم کنسول ایکس باکس وان در طول این کنفرانس، رفته و رفته بیشتر می شود. روز گذشته یکی از کاربران فروم معتبر و شناخته شده NeoGaf، تصویری از مدل اسلیم و کوچیک شده کنسول ایکس باکس وان را سراسر فضای مجازی منتشر کرد. با انتشار این تصویر و شایعاتی که قبلا شنیده ایم، گویا کمپانی مایکروسافت در کنفرانس خود، از مدل جدید این کنسول رونمایی می کند. روند انتشار شایعات و گزارش ها، همچنان ادامه دارند به طوری که دقایقی پیش، شخصی به نام NerdLeaks، در شبکه اجتماعی توییتر خود، قیمت مدل Xbox One S را اعلام کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

E3 2016: قیمت مدل اسلیم کنسول ایکس باکس وان لو رفت

روز گذشته یکی از کاربران فروم معتبر و شناخته شده NeoGaf، تصویری از مدل اسلیم و کوچیک شده کنسول ایکس باکس وان را سراسر فضای مجازی منتشر کرد. با انتشار این تصویر و شایعاتی که قبلا شنیده ایم، گویا کمپانی مایکروسافت در کنفرانس خود، از مدل جدید این کنسول رونمایی می کند. روند انتشار شایعات و گزارش ها، همچنان ادامه دارند به طوری که دقایقی پیش، شخصی به نام NerdLeaks، در شبکه اجتماعی توییتر خود، قیمت مدل Xbox One S را اعلام کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک، روز گذشته تصویری از مدل اسلیم کنسول ایکس باکس وان در سراسر فضای مجازی منتشر شد که این تصویر، مربوط به صفحه پیش خرید این دستگاه بود. متاسفانه در آن تصویر، خبری از قیمت نهایی کنسول ایکس باکس وان اس نبود و تنها در بخش توضیحات آن، با برخی از قابلیت ها و سخت افزار این کنسول آشنا شدیم.

حال تنها چند دقیقه به برگزاری مراسم E3 2016 کمپانی مایکروسافت باقی مانده و کاربری با نام NerdLeaks، در حساب شخصی شبکه اجتماعی توییتر این چنین نوشت:

کنسول ایکس‌ باکس وان اس (نسخه اسلیم Xbox One) با قیمت آغازین ۲۹۹ دلار معرفی می شود!

- NerdLeaks (@Nerd_Leaks) June 13, 2016

این کاربر ادعا کرد که مدل اسلیم کنسول ایکس باکس وان، نسبت به نسخه استاندارد کنسول ایکس باکس وان، ۴۰ درصد کوچک تر شده و حافظه داخلی آن نیز، به ۲ ترابایت افزایش یافته است. همچنین این دستگاه به راحتی می تواند از رزولوشن ۴K پشتیبانی کند و گویا سخت افزار آن، دست خوش تغییراتی شده است. برای مشاهده متن کامل این خبر، اینجـــــــــا کلیک کنید.

با این حساب، گویا قیمت کنسول کوچک شده ایکس باکس وان، نسبت به نسخه استاندارد آن کاهش یافته چرا که هم اکنون، کمپانی مایکروسافت، کنسول نسل هشتم استاندارد خود را با قیمت ۳۴۹٫۹۹ دلار به فروش می رساند.

بر اساس گزارشات و شایعه هایی که تا به امروز به گوشمان رسیده، احتمال می رود که شرکت بزرگ مایکروسافت بزودی از این کنسول جدید معرفی می کند و علاقه مندان نیز، پس از معرفی آن، قادر به پیش خرید بازی خواهند بود. هنوز جزئیات و اطلاعاتی در خصوص تاریخ عرضه، سخت افزار دستگاه، قیمت کنسول و… فاش نشده است. تا برگزاری کنفرانس رسمی مایکروسافت، منتظر بمانید. در صورت انتشار هرگونه تصویر و اطلاعات بیشتر، رسانه کلیک شما را با خبر می سازد. همراه ما باشید…

در پایان این خبر، دیدگاه شما در رابطه با مدل اسلیم کنسول ایکس باکس وان چیست؟ به نظر شما، سخت افزار استفاده شده در این دستگاه چه تفاوتی با مدل استاندارد Xbox One دارد؟ قیمت این کنسول جدید خانگی چقدر خواهد بود؟ پاسخ تمامی سوالات را بزودی خواهیم گرفت. دیدگاه ها و نظرات شخصی خودتان را با دیگر کاربران رسانه کلیک در میان بگذارید.

منبع: VG247

ارسال نظر