محصول جدید سامسونگ در تاریخ 11 اکتبر معرفی می شود

رسانه کلیک - محصول جدید سامسونگ در ماه آینده میلادی معرفی می شود. این شرکت کره ای مراسمی را به صورت آنلاین در تاریخ 11 اکتبر برگزار می کند.

محصول جدید سامسونگ در تاریخ 11 اکتبر معرفی می شود

سامسونگ در نمایشگاه IFA 2018 از دستگاه جدیدی رونمایی نکرد. این شرکت کره ای در این نمایشگاه گوشی هوشمند، تبلت و یا ساعت هوشمند جدیدی را در معرض دید عموم قرار نداد. این کمپانی مراسمی را در تاریخ 11 اکتبر سال جاری میلادی برگزار می کند.

محصول جدید سامسونگ در این مراسم معرفی خواهد شد. در حال حاضر نمی توان در رابطه با دستگاه مورد انتطار در این مراسم اظهار نظر دقیقی کرد. بسیاری از افراد علاقه مند به صنعت فناوری منتظر رونمایی از گوشی انعطاف پذیر سامسونگ هستند.

با توجه به این موضوع که مراسم سامسونگ به صورت آنلاین برگزار می شود، احتمال کمی برای معرفی گوشی منعطف آن وجود دارد ( گوشی انعطاف پذیر سامسونگ نوامبر امسال معرفی می شود ).

در ماه های اخیر اطلاعات زیادی در رابطه با محصولات معرفی نشده سامسونگ در فضای مجازی منتشر شده است. به تازگی گوشی های گلکسی J6 پلاس و J4 پلاس موفق به کسب تاییدیه بلوتوث شده اند ( گوشی گلکسی J6 پلاس و گلکسی J4 پلاس تاییدیه بلوتوث دریافت کردند ). در همین راستا احتمال معرفی این گوشی های هوشمند در مراسم سامسونگ وجود دارد.

به تازگی گوشی گلکسی A7 2018 تاییدیه بلوتوث را دریافت کرده است ( سامسونگ گلکسی A7 2018 تاییدیه بلوتوث دریافت کرد ). حضور حرف X در این دعوتنامه می تواند به معنای رونمایی از گوشی گلکسی Xcover 4 باشد.

در این دعوتنامه به رونمایی از یک محصول جدید سامسونگ اشاره شده است بنابراین این احتمال وجود دارد که با تبلت جدید این کمپانی ملاقات کنیم. در گذشته اطلاعاتی در رابطه با تبلت گلکسی ویو 2 در فضای مجازی منتشر شده است ( تبلت گلکسی View 2 تاییدیه بلوتوث و وای فای دریافت کرد ).

ارسال نظر