با ماشین لباسشویی هوشمند سامسونگ برای خود زمان بخرید

رسانه کلیک - سامسونگ ماشین لباسشویی هوشمند خود را در رویداد ۲۰۱۷ IFA رونمایی کرد. این دستگاه می تواند با سرعت و کیفیتی بسیار بالاتر از سایر رقبا شستشوی لباس ها را انجام دهد.

با ماشین لباسشویی هوشمند سامسونگ برای خود زمان بخرید

رویداد IFA 2017 تنها منحصر به گوشی های هوشمند نیست؛ ساعت های هوشمند و ربات های بانمک هم بخش مهمی از این رویداد محسوب می شوند، ضمن آنکه این جشنواره فرصتی است برای شرکت ها تا آخرین نوآوری های خود در لوازم خانگی را هم به نمایش بگذارند.

امسال سامسونگ ماشین لباسشویی WW8800M را به نمایش گذاشته است که از تکنولوژی QuickDrive بهره می برد. این ماشین می تواند یک شستشوی کامل که در حالت عادی حدود ۷۰ دقیقه طول می کشد را با همان کیفیت در زمان ۳۹ دقیقه انجام دهد.

این شرکت می گوید این ماشین قادر به انجام شستشوی سریع با حفظ کیفیت، بهره وری انرژی و مراقبت از پارچه است. سامسونگ به شدت بر قدرت هوش مصنوعی WW8800M تاکید می کند؛ تکنولوژی که می تواند بهترین نتیجه را در کمترین زمان برای شما به ارمغان آورد.

این ماشین لباسشویی با اپلیکیشن Q-rator با گوشی هوشمند کاربر ارتباط برقرار می کند و قابلیت هایی مانند برنامه ریزی شستشو، شروع به کار و HomeCard را از راه دور امکان پذیر می کند.

کاربر می تواند جزئیاتی مانند دمای مورد نظر هنگام شستشو و سرعت چرخش و غیره را نیز با این اپلیکیشن تنظیم کند. همچنین می توان اطلاعاتی چون نوع لباس و جنس پارچه را به این دستیار هوشمند ارسال کرد تا بهترین روش شستشو را انتخاب کند.

با اینکه هدف اصلی سامسونگ در ماشین لباسشویی WW8800M صرفه جویی در زمان است، اما قابلیت های جانبی بسیاری در حفظ کیفیت پارچه در آن در نظر گرفته شده است.

گفتنی است؛ سامسونگ هنوز هیچ جزئیاتی از قیمت این دستگاه و زمان عرضه آن به بازار ارائه نکرده است، بنابراین برای داشتن این ماشین لباسشویی هوشمند باید کمی صبور باشید.

ارسال نظر