احتمال آغاز تولید انبوه گوشی انعطاف پذیر سامسونگ از نوامبر 2018

رسانه کلیک - سامسونگ هر ساله گوشی های هوشمند زیادی را روانه بازار می کند. این شرکت به دنبال عرضه دستگاهی انعطاف پذیر در آینده نزدیک است. گزارش ها به شروع تولید انبوه گوشی انعطاف پذیر سامسونگ در ماه نوامبر اشاره دارند.

احتمال آغاز تولید انبوه گوشی انعطاف پذیر سامسونگ از نوامبر 2018

نمایشگاه ها فرصتی مناسب برای نمایش جدیدترین محصولات تولیدکنندگان محسوب می شود. بر اساس گزارشی که توسط یک منبع صنعتی ناشناس منتشر شده، سامسونگ پیشرفت خود در زمینه تولید گوشی هوشمند انعطاف پذیر را در نمایشگاه CES 2018 در اختیار شرکای خود قرار داده است.

تا امروز شایعات زیادی در رابطه با گوشی انعطاف پذیر سامسونگ منتشر شده و انتظار می رود که شاهد عرضه آن در سال 2019 باشیم. به نظر می رسد سامسونگ در نمایشگاه CES 2018 در پشت درهای بسته یک دمو از محصولات انعطاف پذیر خود را برای شرکایش به نمایش گذاشته است.

یکی از این دستگاه ها که ظاهرا گلکسی X نام دارد، از نمایشگر 7.3 اینچی بهره می برد. این صفحه نمایش که دارای نسبت تصویر 21:9 است، از وسط خم می شود. این اطلاعات با شایعات منتشر شده در گذشته تطابق دارد.

[lightgallery images="149465,149466,149467,149468"]

در حالی که استفاده از طراحی سنتی در این محصول دور از ذهن نبود، به نظر می رسد این سبک طراحی دارای مشکلاتی باشد. به علت عدم قرارگیری کامل دو قسمت بر روی هم، شاید از مکانیزمی همانند سرفیس بوک استفاده شود تا شاهد فاصله کمتری میان این دو بخش باشیم.

علاوه بر گلکسی X، سامسونگ یک محصول دیگر را نیز در این مراسم به نمایش گذاشته است. این دستگاه بر خلاف نمونه قبلی به سمت بیرون خم می شود. به نظر می رسد به علت مقاومت کم، سامسونگ به زمان بیشتری برای توسعه آن نیاز دارد و از این محصول به عنوان نسل دوم گوشی های انعطاف پذیر خود رونمایی کند.

[lightgallery images="149469,149470"]

لازم به ذکر است؛ در گذشته گزارش هایی مبنی بر معرفی گوشی های انعطاف پذیر سامسونگ منتشر شد ( عرضه گوشی انعطاف پذیر سامسونگ در سال آینده تقریبا حتمی است ). گزارش جدید از توسعه این محصول در ماه مارس، تولید پنل های آن در ماه سپتامبر و آغاز تولید انبوه گلکسی X (نمونه اول) در ماه نوامبر حکایت دارد.

ارسال نظر