اسمارت فون انعطاف پذیر سامسونگ در 500 هزار نسخه تولید می شود

رسانه کلیک - سامسونگ به زودی از یک اسمارت فون منطعف رونمایی می کند. گزارش های اخیر خبر از تولید محدود اسمارت فون انعطاف پذیر سامسونگ می دهد.

اسمارت فون انعطاف پذیر سامسونگ در 500 هزار نسخه تولید می شود

در طول سالیان گذشته، تغییرات گسترده ای را در دنیای تلفن های همراه مشاهده کردیم. رونمایی از اسنشال فون در سال گذشته توانست طراحی اسمارت فون ها را وارد دوره جدیدی کند. پس از آن شاهد رونمایی از محصولاتی مانند آیفون 10 با برش نمایشگر، ویوو NEX با دوربین سلفی پاپ آپ و اوپو فایند X با طراحی کشویی بودیم. این سبک های طراحی برای افزایش نسبت نمایشگر به بدنه ایجاد شده اند.

چند سالی می شود که سامسونگ در حال توسعه یک اسمارت فون منعطف است. در گذشته رندرهای زیادی از اسمارت فون انعطاف پذیر سامسونگ منتشر شده بود و حال باید شاهد معرفی آن در آینده نزدیک باشیم. یکی از مدیران سامسونگ، Gao Dongzhen تایید کرده این شرکت زودتر از سایر سازندگان از اسمارت فون انعطاف پذیر خود رونمایی می کند.

ماه نوامبر امسال کنفرانس توسعه دهندگان سامسونگ در سانفرانسیسکو برگزار می شود. انتظار می رود در این کنفرانس اطلاعات رسمی از گوشی انعطاف پذیر سامسونگ در اختیار رسانه ها قرار بگیرد. یکی از تحلیلگران HIS به تازگی به این موضوع اشاره کرده که اسمارت فون انعطاف پذیر سامسونگ در نمایشگاه CES 2019 معرفی و پس از آن روانه بازار می شود.

این اسمارت فون تنها در 500 هزار نسخه به تولید می رسد که این موضوع به معنای آن است که با یک محصول گران قیمت روبه‌رو هستیم.

فناوری مربوط به نمایشگرهای تاشو مراحل توسعه خود را طی می کند و سامسونگ به عنوان یکی از شرکت های پیشرو در این زمینه شناخته می شود. اسمارت فون انعطاف پذیر سامسونگ به نمایشگر 4.6 اینچی مجهز می شود که در حالت تبلت اندازه صفحه نمایش آن به 7.3 اینچ افزایش پیدا می کند.

ارسال نظر