تلویزیون ۴۳ اینچی سامسونگ Frame TV معرفی شد

نمایشگاه ایفا یکی از بزرگترین رویدادهای حوزه تکنولوژی است  که در آن محصولات زیادی از برندهای مطرح حوزه تکنولوژی رونمایی می‌شود و شرکت کره‌ای سامسونگ به عنوان غولی مطرح و نام آشنا با محصولات متعددی به این نمایشگاه آمده است.

تلویزیون ۴۳ اینچی سامسونگ Frame TV معرفی شد

نمایشگاه ایفا یکی از بزرگترین رویدادهای حوزه تکنولوژی است که در آن محصولات زیادی از برندهای مطرح حوزه تکنولوژی رونمایی می‌شود و شرکت کره‌ای سامسونگ به عنوان غولی مطرح و نام آشنا با محصولات متعددی به این نمایشگاه آمده است.

یکی از محصولات که سامسونگ به صورت رسمی از آن در نمایشگاه ایفا ۲۰۱۷ رونمایی کرده، تلویزیون هوشمند ۴۳ اینچی سامسونگ Frame TV با وضوح تصویر ۴K است که عضوی جدید و کوچک‌ از خانواده تلویزیون‌های Frame TV این شرکت با ابعاد ۵۵ و ۶۵ اینچی به شمار می‌رود. در واقع مدل ۴۳ اینچی تلویزیون Frame TV از سامسونگ برای آن دسته از کاربرانی است که به دلیل کوچک بودن خانه نمی‌توانند به سراغ خرید مدل ۵۵ و ۶۵ اینچی بروند.

طبق اطلاعات منتشر شده، شرکت سامسونگ قرار است به زودی این تلویزیون را با قیمتی که هنوز به صورت رسمی مشخص نشده است، به بازار عرضه کند اما از آنجایی که مدل ۵۵ و ۶۵ اینچی دارای قیمت ۲۰۰۰ و ۲۸۰۰۰ دلار هستند، انتظار می‌رود تا مدل ۴۳ اینچی تلویزیون سامسونگ Frame TV با قیمتی در حدود ۱۵۰۰ دلار عرضه شود.

ارسال نظر