فناوری SelfieType سامسونگ امکان تایپ با دوربین سلفی را فراهم می کند!

رسانه کلیک - ظاهرا شرکت سامسونگ در نظر دارد تا با ارائه فناوری SelfieType تحول بزرگی را در صفحه کلیدهای پروژکتوری معمولی به وجود آورد.

فناوری SelfieType سامسونگ امکان تایپ با دوربین سلفی را فراهم می کند!

در حالی که زمان بسیاری از عرضه صفحه کلیدهای پروژکتوری می گذرد، این فناوری تاکنون نتوانسته آنطور که باید مورد توجه افراد قرار گیرد؛ چراکه اکثر کاربران هنوز استفاده از صفحه کلیدهای لمسی معمولی را ترجیح می دهند. با این حال کمپانی سامسونگ تصمیم گرفته تا مفهوم کلی صفحه کلیدهای پروژکتوری را تغییر دهد.

با توجه با اطلاعات منتشر شده در رسانه های خبری مختلف، این شرکت کره ای در حال آماده سازی یک فناوری پیشرفته تر به نام SelfieType است. این فناوری برای ردیابی موقعیت انگشت ها از هوش مصنوعی و دوربین سلفی استفاده می کند تا تجربه تایپ کردن را بهبود بخشد. بنا شده سامسونگ در نمایشگاه CES 2020 اطلاعات بیشتری را در این خصوص ارائه دهد.

با این وجود گویا مشکل مهمی در مفهوم SelfieType وجود دارد. کیبوردهای پروژکتوری معمولی برای بازتاب طرح صفحه و ردیابی ورودی از فناوری لیزری بهره می گیرند، اما اگر بازتابی از صفحه کلید وجود نداشته باشد، کاربر در نحوه قرار دادن انگشتان خود دچار مشکل می شود. از طرفی نرم افزار نیز به سختی می تواند ورودی را ردیابی کند. البته سامسونگ مدعی شده که با استفاده از هوش مصنوعی بر این مشکل غلبه کرده است. هر چند که صحت این ادعا کمی بعید به نظر می رسد. بازتاب فناوری SelfieType بخشی از برنامه های C-Lab سامسونگ است که شامل آزمایش هایی می شود که تاریخ عرضه مشخصی برای آن ها تعریف نشده است.

خوشبختانه زمان کمی به برگزاری نمایشگاه CES 2020 باقی مانده و به زودی شاهد معرفی محصولات جدید توسط کمپانی های بزرگ از جمله سامسونگ خواهیم بود. حال باید دید که شرکت کره ای چه سورپرایز دیگری را برای هواداران خود در نظر دارد.

ارسال نظر