فبلت گلکسی A9 پرو در بنچمارک AnTuTu مشاهده شد

ساعاتی پیش شاهد انتشار تصویری در شبکه اجتماعی Weibo بودیم که مربوط به مشخصات فنی فبلت گلکسی A9 پرو (Samsung Galaxy A9 Pro) سامسونگ است.

فبلت گلکسی A9 پرو در بنچمارک AnTuTu مشاهده شد

همانطور که می‌دانید سامسونگ به تازگی و در جریان کنگره جهانی موبایل 2016 یا همان رویداد MWC 2016 رسما از پرچمداران جدیدش یعنی دو گوشی هوشمند گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج رونمایی کرد. اما این موضوع بدان معنا نیست که سامسونگ تا مدت زمان طولانی نسبت به عرضه محصولی دیگر اقدام نمی‌کند! به تازگی شاهد انتشار تصویری از مشخصات فبلت جدید سامسونگ با نام گلکسی A9 پرو در شبکه اجتماعی چینی زبان Weibo بودیم. در این تصویر مشخصات فبلت نامبرده شده در بنچمارک AnTuTu ضمیمه شده است.

فبلت مد نظر با کد اختصاصی SM-A9100 مشخص شده و سیستم عامل پیش فرض نصب و راه‌اندازی شده بر روی آن نسخه 6.0.1 سیستم عامل اندروید با لقب مارشمالو است. طبق اطلاعات مندرج در تصویر، فبلت گلکسی A9 پرو سامسونگ از سیستم روی چیپ (SoC) اسنپدراگون 625 بهره‌مند می‌شود. پردازنده گرافیکی آن پردازنده آدرنو 510 بوده و رم دستگاه ظرفیت 4 گیگابایتی را ارائه می‌کند.

1

به گزارش کلیک، ظاهرا فبلت گلکسی A9 پرو سامسونگ از صفحه نمایشی 6 اینچی با وضوح تصویر 1080 در 1920 پیکسل یا اصطلاحا فول اچ دی بهره‌مند شده و حافظخه داخلی پیش فرض آن 32 گیگابایتی خواهد بود. ضمنا دستگاه از اتصال حافظه جانبی پشتیبانی می‌کند و بدین سبب کاربران علاقمند می‌توانند با استفاده از رم میکرو اس‌دی (Micro SD) فضای ذخیره‌سازی اطلاعات دستگاه را افزایش دهند.

متاسفانه در حال حاضر هیچ اطلاعات بیشتری در رابطه با فبلت جدید گلکسی A9 پرو سامسونگ ارائه نشده و به واقع از زمان احتمالی رونمایی و عرضه این محصول مطلع نیستیم. در هر صورت پیش بنیی می‌کنیم که به زودی و در آینده نزیدک شاهد معرفی رسمی آن باشیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این موضوع اخبار بخش موبایل و تبلت مجله کلیک را دنبال کنید.

منبع: techtimes

ارسال نظر