Galaxy Note 6 با حافظه ۲۵۶ گیگابایتی و باتری ۴۲۰۰ میلی آمپری در راه است

طبق شایعات گوشی Galaxy Note 6 سامسونگ که قرار است به عنوان رقیب آیفون ۷ وارد بازار شود، دارای مجموعه ای از قابلیت های جدید خواهد بود. بنابر گزارشی که اخیرا منتشر شده، پرچمدار جدید سامسونگ به یک حافظه داخلی یا همان رام ۲۵۶ گیگابایتی مجهز شده است.

Galaxy Note 6 با حافظه ۲۵۶ گیگابایتی و باتری ۴۲۰۰ میلی آمپری در راه است

به گزارش کلیک، سایت GizmoChina توانسته مشخصات فاش شده این گوشی را در شبکه اجتماعی Weibo بیابد که در آن ادعا شده Galaxy Note 6 دارای صفحه نمایش ۵٫۸ اینچی با رزولوشن Full HD یا ۲K می باشد. همچنین گفته می شود این گوشی به حافظه فوق العاده ۲۵۶ گیگابایتی و پردازنده اسنپدراگون ۸۲۳ مجهز است. پردازنده مدل ۸۲۳ هنوز عرضه نشده ولی قرار است به عنوان نسخه به روز شده اسنپدارگون ۸۲۰ عرضه شده و در اکثر گوشی های پرچمدار سال ۲۰۱۶ مورد استفاده قرار بگیرد. طبق اطلاعات تایید نشده قرار است این گوشی یک نسخه با پردازنده اگزینوس نیز داشته باشد.

با توجه به اینکه اکثر گوشی های فعلی مانند Galaxy S6 و S7 از حافظه های ۶۴ گیگابایتی و حداکثر ۱۲۸ گیگابایتی استفاده می کنند، میزان ظرفیت حافظه داخلی اعلام شده برای این گوشی کمی باور نکردنی است. سامسونگ اخیرا از یک پردازنده رونمایی کرده است که توانایی پشتیبانی از ۱۲۸ گیگابایت حافظه را به گوشی های میان رده می افزاید.

با این ظرفیت عظیم حافظه داخلی بعید به نظر می رسد که این گوشی از قابلیت اضافه کردن کارت حافظه خارجی پشتیبانی نماید. همچنین تا جایی که تا کنون مشخص شده، Note 6 نیز مانند Vivo Xplay5 و LeMax 2 به ۶ گیگابایت رم مجهز خواهد بود.

به علاوه بر طبق شایعات این دستگاه دارای یک باتری قدرتمند ۴۲۰۰ میلی آمپری خواهد بود تا بتواند از پس تامین نیروی مورد نیاز پردازنده گفته شده برآید. این باتری از قابلیت شارژ سریع نیز پشتیبانی می کند. همچنین انتظار می رود که تکنولوژی ضد آب و ضد غبار به کار رفته در Galaxy S7 در گوشی Note 6 نیز به کار رود.

اگر چه اطلاعات دقیقی از زمان رونمایی از این گوشی در دسترس نیست، ولی طب گزارشات احتمال می رود بین ماه های ژولای و آگوست (تیر و مرداد) و قبل از رونمایی از رقیب خود یعنی آیفون ۷ رونمایی شود.

منبع: ibtimes

ارسال نظر