طراحی گلکسی اس 7 و اس 7 اج سامسونگ زیر ذره‌بین کلیک

در این مقاله تصاویری را مشاهده می‌کنید که بدنه و طراحی گوشی گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج سامسونگ را از زوایای مختلف و به صورت جزئی و دقیق نمایش می‌دهند.

طراحی گلکسی اس 7 و اس 7 اج سامسونگ زیر ذره‌بین کلیک

سامسونگ فردا و در جریان رویداد Unpacked 2016 خود از دو گوشی هوشمند گلکسی اس 7 (Samsung Galaxy S7) و گلکسی اس 7 اج (Samsung Galaxy S7 Edge) به عنوان پرچمداران سال 2016 خود رونمایی می‌کند. این دو گوشی هوشمند بدون تردید از جمله پرمخاطب‌ترین محصولاتی هستند که قرار در سال 2016 شاهد رونمای از آن‌ها خواهیم بود. ساعاتی پیش شاهد فاش سازی نسبتا کاملا مشخصات فنی این دو گوشی بودیم و دریافتیم که این محصولات از سنسور دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی، استاندارد ضد آب IP67، صفحه نمایش مجهز به تکنولوژی تاچ سه بعدی، نسخه جدید رابط کاربری TouchWiz سامسونگ و اسپیکرهای قدرتمندتری بهره‌مند می‌شوند. اطلاعات دقیق‌تر مربوط به این موضع را می‌توانید از مقاله با عنوان " گلکسی اس ۷ به دوربین ۱۲ مگاپیکسلی و استاندارد ضد آب IP67 مجهز می‌شود " مطالعه کنید.

هم اکنون می‌دانیم که گلکسی اس 7 سامسونگ به صفحه نمایشی 5.1 اینچی و گلکسی اس 7 اج سامسونگ به نمایشگری 5.5 اینچی مجهز می‌شود و شاهد ارائه برخی از تصاویر مرتبط با آن هم بودیم. اما در این مقاله تیم کلیک قصد دارد که نگاهی دقیق‌تر به جرئیات بدنه، ابعاد و طراحی این دو محصول بیاندازد. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم که شما هم با ما همراه باشید.

1

در تصویر فوق ابعاد طولی گوشی هوشمند گلکسی اس 7 اج سامسونگ اندازه‌گیری شده است. این ابعاد توسط خط کشی اینچی اندازه‌گیری شده است.

2

در تصویر فوق به روش مشابه طول گوشی هوشمند گلکسی اس 7 سامسونگ اندازه‌گیری شده است. کاملا مشخص است که ابعاد طولی گلکسی اس 7 اج با توجه به تجهیز آن به نمایشگری 5.5 اینچی از ابعاد گوشی گلکسی اس 7 سامسونگ که از نمایشگری 5.1 اینچی بهره می‌برد بیشتر است.

3

در تصویر بالا اطلاعات کلی مربوط به گوشی هوشمند گلکسی اس 7 سامسونگ در بخش About Phone قابل مشاهده است. همانطور که می‌بینید ظاهرا این گوشی به طور پیش فرض از سیستم عامل اندروید 6.0.1 مارشمالو بهره‌مند می‌شود. در این تصویر مشخص است که آپدیت یا به روز رسانی امنیتی این گوشی مربوط به نسخه یکم ماه ژانویه 2016 است و نسخه ناکس (KNOX) 2.4 نیز بر روی آن نصب و راه‌اندازی شده است.

4

اما در تصویر بعدی که آن را مشاهده می‌کنید، لبه زیری گوشی هوشمند گلکسی اس 7 اج سامسونگ مشاهده می‌شود. پیش از این تصویر می‌شد که پرچمداران جدید سامسونگ به پورت اتصال USB Type C مجهز شوند، اما ظاهرا سامسونگ قصد ندارد که این محصولات را به این استاندارد اتصال مجهز کند و گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج خود را به همراه سوکت اتصال میکرو یو اس بی عرضه خواهد کرد. ضمنا سوکیت 3.5 میلیمتری هندزفری گلکسی اس 7 اج نیز در تصویر فوق به وضوح قابل مشاهده است.

5

در تصویر بالا هم نمای مشابه لبه زیرین گوشی هوشمند گلکسی اس 7 دیده می‌شود. لبه زیرین این گوشی با گوشی گلکسی اس 7 اج هیچ تفاوتی ندارد و این موضوع محسوس است.

6

در تصویر آخر هم لنز دوربین گوشی گلکسی اس 7 را مشاهده می‌کنید. این لنز دوربین که احتمالا سنسوری 12 مگاپیکسلی را به همراه دارد، کیفیتی فوق‌العاده خواهد داشت. در کنار این لنز، چراغ فلش LED دستگاه نیز قابل مشاهده است.

منبع: androidheadlines

ارسال نظر