Samsung Galaxy TabPro S شگفت انگیز یا بحث برانگیز؟

اگرچه بسیاری از کاربران فناوری با شنیدن اسم “Samsung Galaxy TabPro S”   انتظار سیستم عامل اندروید را از گجت دارند، اما این تبلت با سیستم عامل ویندوز10 به CES2016  آمد.

Samsung Galaxy TabPro S شگفت انگیز یا بحث برانگیز؟

کلیک - "Samsung Galaxy TabPro S" هفته گذشته در CES رونمایی شد. این محصول از جنس پلاستیک سخت و بسیار مقاوم ساخته شده است که در کنار خصوصیات دیگر این تبلت از جمله صفحه نمایش 12 اینچی و رزولوشن 2160x1440 و البته تکنولوژی Super AMOLED صفحه نمایش همچنین صفحه کیبورد قابل جداشدن، تصویر شگفت انگیز دیگری از محصولات سامسونگ ارائه می دهد .

از دیگر ویژگی های این گجت، می توان به پردازنده Intel Core M dual core 2.2GHz و همچنین حافظه 4GB که تا 256GB قابل ارتقا است و دوربین 5 مگاپیکسلی نام برد.

این دستگاه قابلیت هماهنگ شدن و یا به اصطلاح sync شدن با تلفن همراه شما را داراست، از این رو شما می توانید به آسانی هنگام کار با "Samsung Galaxy TabPro S" به تماس ها پاسخ داده و یا همچنین پیام های دریافت شده را بخوانید. لازم به ذکر است این گجت از به روزترین قابلیت امنیتی به نام fingerprint sensor نیز بهره برده است.

P1150907-650-80 این تبلت که تلفیقی است از تبلت و لپ تاپ، به باور بسیاری از کارشناسان با ضعف هایی از جمله صفحه کیبورد ضعیف و همچنین عدم استفاده از trackpad مواجه است. از دیگر معایب ذکر شده در خصوص "Samsung Galaxy TabPro S" این است که به همراه بسیاری از Surface Book های ارائه شده در CES امسال تجهیزاتی نظیر Bluetooth pen و همچنین آداپتورهای چندمنظوره ارائه شد که در خصوص "Samsung Galaxy TabPro S" از این لوازم جانبی خبری نیست.

با تمام ویژگی های مثبت و منفی ذکر شده، "Samsung Galaxy TabPro S" گجتی اعجاب انگیز است که تمام خصوصیات و ویژگی های یک تبلت خوب را دارد. صفحه نمایش با وضوح فوق شفاف و پردازنده ای که سرعت فوق العاده ای به این دستگاه می دهد.

ارسال نظر