سامسونگ گلکسی واچ اکتیو اولین بروزرسانی خود را دریافت کرد

رسانه کلیک - سامسونگ گلکسی واچ اکتیو بروزرسانی نرم افزاری دریافت کرد. این آپدیت حجم بسیار کمی، 13.83 مگابایت دارد که خبر از تغییرات کم در آن می دهد. 

سامسونگ گلکسی واچ اکتیو اولین بروزرسانی خود را دریافت کرد

ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی واچ اکتیو در ماه فوریه سال جاری میلادی به همراه گوشی های سری گلکسی اس 10 در معرض دید عموم قرار گرفت و حال شاهد عرضه اولین بروزرسانی نرم افزاری آن هستیم.

این بروزرسانی دارای بیلد نامبر R500XXU1BSD3 / R500OXA1BSD3 بوده و حجم آن به 13.83 مگابایت می رسد. با توجه به حجم این بروزرسانی می توان به این موضوع پی برد که تغییرات زیادی در گلکسی واچ اکتیو اعمال نمی شود.

تغییر اصلی که این آپدیت برای ساعت هوشمند جدید سامسونگ به همراه دارد، بهبود الگوریتم شارژ باتری آن است. با دریافت این بروزرسانی، نسخه سیستم عامل آن تغییری نکرده و همچنان تایزن 4.0.0.3 باقی می ماند.

در حال حاضر این آپدیت تنها در اختیار کاربران در ایالات متحده آمریکا قرار گرفته است. انتظار می رود در آینده نزدیک کاربران در سراسر جهان قادر به دریافت اولین بروزرسانی این اسمارت واچ باشند.

گلکسی واچ اکتیو

برای نصب این بروزرسانی باید به اپلیکیشن Galaxy Wearable در گوشی هوشمند خود مراجعه کرده و به بخش تنظیمات بروید. در این بخش گزینه درباره ساعت را انتخاب و بروزرسانی آن را به صورت دستی دانلود کنید.

ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی واچ اکتیو به مشخصات و ویژگی های مناسبی مجهز شده است. این محصول قادر به اندازه گیری فشار خون، ضربان قلب و میزان استرس کاربر است. علاوه بر این موارد، ساعت هوشمند جدید سامسونگ قادر به ردیابی خواب و ورزش کاربران است.

گلکسی واچ اکتیو به یک نمایشگر 1.1 اینچی لمسی با فناوری امولد و رزولوشن 360 × 360 پیکسل مجهز شده که روی آن گوریلا گلس 3 کشیده شده است. وظیفه تامین قدرت این اسمارت واچ بر عهده پردازنده اگزینوس 9110 بوده که توسط 768 مگابایت رم و 4 گیگابایت حافظه داخلی همراهی می شود. باتری این دستگاه ظرفیتی برابر با 230 میلی آمپر ساعت دارد.

ارسال نظر