پتنت جدید سامسونگ: گردآوری فناوری های مختلف در یک دستگاه

شرکت سامسونگ اخیرا پتنت عجیبی را به ثبت رسانده است که نشان دهنده یک گوشی هوشمند قابل انعطاف همه کاره است.

پتنت جدید سامسونگ: گردآوری فناوری های مختلف در یک دستگاه

به گزارش کلیک، اگرچه شرکت لنوو با عزمی راسخ گوشی مچی انعطاف پذیر خود را همزمان با رونمایی شرکت زیر مجموعه اش از گوشی های پرچمدار Moto Z و Z Force به نمایش گذاشت، اما کاملا واضح است که این اختراع جدید، فعلا در حد یک مدل مفهومی است و تا رسیدن به مرحله تولید انبوه راه زیادی را در پیش روی خود دارد.

اما از طرفی دیگر، سامسونگ نه تنها در خط مقدم تولید صفحه نمایش های انعطاف پذیر است، بلکه طبق شایعات، گوشی قابل انعطاف آن نیز سال آینده به بازار عرضه می شود. آیا ممکن است این گوشی قابل کشش نیز باشد؟ این چیزی است که ما فعلا نمی دانیم. سامسونگ محصولاتی را تولید کرده است که به صفحه نمایش های خمیده گوشی ها شباهت زیادی دارد و جدید ترین پتنت ثبت شده توسط این شرکت نیز موضوع را پیچیده تر می کند.

Samsung_Stretchable_1

این پتنت جدید یک گوشی قابل تغییر شکل را با اجزایی مجزا نشان می دهد که دارای عناصر الکترونیکی غیر قابل انعطاف است و می توان آن را به عنوان یک ساعت هوشمند دور مچ دست بست. با باز کردن این دستگاه از دو طرف می توان آن را به یک تبلت و یا یک دست بند باز شده تبدیل کرد که شبیه یک هدست عمل می کند و قسمت بالایی آن به گوش ها متصل شده و قسمت پایینی به دهان می رسد. این ایده بسیار بزرگی است و ما بی صبرانه مشتاقیم ببینیم تا سال آینده سامسونگ دقیقا چه چیزی را به عنوان گوشی قابل انعطاف به بازار وارد می کند.

ارسال نظر