اعلام مشخصات فبلت جدید سامسونگ موسوم به گلکسی نوت ۸

سامسونگ در آخرین اخبار خود اطلاعات جدیدی از ارائه فبلت جدید خود را منتشر کرده است. البته در این اخبار هنوز نامی از این فبلت منتشر نشده است، اما بر اساس آمار و رویه های قبلی سامسونگ به نظر می رسد این فبلت با نام گلکسی نوت ۸ به بازار ارائه شود.

اعلام مشخصات فبلت جدید سامسونگ موسوم به گلکسی نوت ۸

به گزارش کلیک ، یکی از وب سایت های چینی که در مورد آخرین خبرها در خصوص گوشی های پرچم دار برندهای معروف جهان مطلب منتشر می کند در مطلبی فبلت جدید سامسونگ که قرار است به زودی به بازار عرضه شود پست جدید قرار داده است. این وب سایت در خصوص مشخصات دستگاه جدید سامسونگ از قبیل اندازه صفحه نمایش و غیره اطلاعاتی نوشته شده است. اندازه صفحه نمایش این دستگاه ۶٫۳ اینچ است که نسبت به صفحه نمایش گلکسی S8 پلاس حدود ۰٫۱ اینچ بزرگ تر است. همچنین بنابر مطالب منتشر شده در این وب سایت در این فبلت قرار است از دوربین دو گانه استفاده شود.

برخی از کارشناسان و کاربران بر این باورند که استفاده از دستگاهی با چنین صفحه نمایش بزرگ کمی سخت و دشوار است اما سامسونگ گفته است اندازه صفحه نمایش هیچ مشکلی برای استفاده کاربر از این فبلت به وجود نخواهد آورد. از طرفی این اندازه تنها کمی بزرگ تر از اندازه صفحه نمایش گوشی هایی مثل گلکسی S8 پلاس و آیفون ۷ پلاس است.

از طرفی هنوز مشخص نیست آیا خبر تعبیه دوربین دوگانه در این دستگاه جدید سامسونگ بر اساس واقعیت است یا تنها شایعه ای بیش نیست.

پیش از این سامسونگ در حال کاربر تکنولوژی ۱۰nm EnFET LPP بوده است و به نظر می رسد این فبلت به دلیل استفاده از چنین معماری دارای قدرت بالا و کار آرایی قابل قبولی باشد. همچنین بر اساس جزییات منتشر شده در این وب سایت از دستگاه جدید سامسونگ، قرار است در این فبلت از پردازنده اسنپ دراگون ۸۳۵ استفاده شود. اما هنوز مشخصاتی از وضوح تصویر صفحه نمایش این دستگاه منتشر نشده است. به نظر می رسد با توجه به اینکه سامسونگ به استفاده از صفحه نمایش های QHD پلاس روی آورده است در این دستگاه جدی نیز از چنین صفحه نمایش هایی استفاده شود.

ارسال نظر