سامسونگ گوشی دسته دوم می فروشد

گوشی های گران قیمت سامسونگ که هر کسی رویای داشتن آن را دارد، ممکن به زودی با قیمت های پایین تری در دسترس باشند.

سامسونگ گوشی دسته دوم می فروشد

به گزارش کلیک، این غول دنیای اسمارت فون قرار است برنامه ریزی جدیدی را در اوایل سال جاری برای فروش محصولات خود در پیش بگیرد. سامسونگ که بزرگ ترین تولیدکننده گوشی های هوشمند در جهان است، اعلام کرده قصد دارد با برنامه ریزی های جدید و مناسب برتری خود را در بازار حفظ کند.

سامسونگ که به تازگی گوشی رده بالای گلکسی نوت۷ را منتشر کرده است، در حال بررسی راه کارها و ایده های مختلف برای شتاب دهی به بهره وری و افزایش سوددهی است. رشد در بازار جهانی تلفن همراه دچار رکود است، اما این غول کره ای طوفان را بهتر از هر کمپانی دیگری پشت سر گذاشته و توانسته بیشترین سوددهی خود را دو ماه گذشته تجربه کند. روندی که امیدوار است حفظ شود. در این میان، یک برنامه نوسازی به این شرکت کمک خواهد کرد تا پول بیشتری را به ازای فروش هر گوشی به دست آورد.

طی گزارش های دریافت شده، در این برنامه نوسازی، گوشی های رده بالای کاربران که بیش از یک سال کار کرده باشد، به سامسونگ برگردانده می شود، و سامسونگ پس از تعمیر و بروزرسانی، دوباره آن را با قیمت پایین تری به فروش می رساند. البته این در صورتی است که کاربران هنگام خرید با قرارداد ارتقاء یک ساله گوشی خود موافقت کنند. رقیب دیرینه سامسونگ، یعنی اپل دارای یک برنامه مشابه است. البته فعلا مشخص نیست که قیمت گوشی های مرمت شده چقدر است و خریداران چه میزان نسبت به قیمت اصلی گوشی تخفیف می گیرند یا این گوشی ها در کدام کشور به فروش می رسند.

یک سخنگوی شرکت در بیانیه ای گفت که سامسونگ در مورد این مسئله فعلا اظهار نظر نمی کند.

ارسال نظر