داستان انفجار گوشی های سامسونگ ادامه دارد!

گویا داستان منفجر شدن باطری گوشی های سامسونگ هنوز نیز ادامه دارد! به تازگی یکی از کاربران در فرانسه از منفجر شدن گوشی Galaxy J5 خبر داده که جنجال بسیاری را برانگیخته است.

داستان انفجار گوشی های سامسونگ ادامه دارد!

به گزارش کلیک، یک کاربر گوشی سامسونگ در فرانسه می گوید گوشی هوشمند Galaxy J5 h او آتش گرفته و منفجر شده است. این در حالی است که تا به حال خبر هایی مبتنی بر انفجار گلکسی نوت ۷ به گوش می رسید و به نظر جالب است که یکی دیگر از مدل های گوشی های سامسونگ این بلا به سرش آمده است. بدین ترتیب، دیگر کاربران گوشی های سامسونگ نیز شاید در معرض خطر باشند.

این شخص به خبرگزاری آسوشیتد پرس در روز دوشنبه گفت: وقتی از پسر چهار ساله ام خواستم گوشی تلفن همراه من را در یک دورهمی خانوادگی به من بدهد، متوجه حرارت بسیار زیاد گوشی شد. او ادامه داد: پسرم به سرعت وقتی متوجه شد گوشی به حالت متورم در آمده و از آن دارد دود بلند می شود، آن را به گوشی پرتاب کرد. سپس گوشی بعد از مدتی که از آن دود بلند شد، منفجر شد!

او در رابطه با خرید این گوشی تصریح کرد: من این گوشی را به تازگی از یک وب سایت خریداری کرده بودم که اتفاقا تخفیف مناسبی نیز به من داد. حتما از سامسونگ شکایت خواهم کرد.

این در حالی است که بعد از کش و قوس های فراوان مبنی بر آتش گرفتن و انفجار گوشی های گلکسی نوت ۷ در سراسر جهان و فراخوان این شرکت کره ای برای بازگرداندن گوشی ها توسط کاربران، این بار یکی دیگر از مدل ها چنین اتفاقی برایش افتاده است. بنابراین، با یک حساب سرانگشتی می توان این نظریه را ارائه کرد که یک مشکل اساسی و مهم در ساخت باطری های سامسونگ وجود دارد که هرچند یک بار چنین بلایی را بر سر کاربران می آورد.

شایان ذکر است که سامسونگ هنوزهیچ گونه واکنش خاصی نسبت به این اتفاق نشان نداده است، اما باید منتظر پاسخ این شرکت کره ای باشیم که احتمالا با عذرخواهی اولیه از این شخص فرانسوی آغاز خواهد شد.

نمی توان به طور قطع و یقین گفت که این اتفاق به دلیل کم کاری شرکت سامسونگ بوده است. طبق گفته های فرد، او گوشی را از یک وب سایت ظاهرا ناشناس با دریافت تخفیف مناسب خریداری کرده که همین موضوع می توان نقطه مشکوک این داستان لقب بگیرد.به هر حال، موضوع انفجار گوشی های هوشمند در حال تهدید سلامتی کاربران است.

ارسال نظر